اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

هوش مصنوعی به کمک معدن داران می آید

به گزارش صنعت کار، برخورد وسایل نقلیه ، تلفات ناشی از سقوط ، سقوط سنگین ، گازهای خطرناک ، انفجارها و آتش سوزی: همه این موارد خطراتی است که کارگران صنعت معدن به طور مستمر با آن مواجه هستند.

تجهیزات معدن و وسایل ایمنی مسیری طولانی را طی کرده اند. تولید کنندگان در سراسر جهان در تلاشند تا دستگاه های محافظت شخصی شخصی بیشتری (PPE) مانند دستگاه تنفس ، تشخیص گاز ، دستکش و ماسک را طراحی کنند.

ما همچنین شاهد پیشرفت و تولید بیشتر وسایل نقلیه معدن و ماشین آلات سنگین هستیم ، به خصوص با افزایش دیجیتال سازی برای بهبود بهره وری کلی عملیاتی

به گفته اد سانتاماریا ، مدیرعامل نورم ، تمرکز تولید کنندگان بر قابلیت اطمینان به صورت ایمن به دست می آید: “ممکن است فکر نکنید که قابلیت اطمینان مستقیماً با ایمنی مرتبط است ، اما هرچه یک قطعه تجهیزات قابل اطمینان تر باشند ، ما اطمینان بیشتری خواهیم داشت.

ما می توانیم برنامه نگهداری را برنامه ریزی کنیم و ما می توانیم خطر قرار گرفتن در معرض اپراتورها و تکنسین ها را در شرایط خرابی که دستگاه باید بازیابی شود یا تعمیر شود ، کاهش دهیم. ”

این امر در ویژگی هایی که سیستم عامل های دیجیتالیزه شده به صنعت معدن ارائه می دهند ، منعکس شده است.

هوش مصنوعی و اتوماسیون نه تنها عملکرد تجهیزات را کنترل و تجزیه و تحلیل می کند تا بتوانیم برنامه های نگهداری را برنامه ریزی کنیم بلکه این بدان معناست که می توانیم اطمینان حاصل کنیم که ماشین آلات کارآمد کار می کنند تا خطر آسیب دیدگی ناشی از نقص را کاهش داده و در بسیاری از موارد امکان کار و تعمیرات را نیز فراهم کند.

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا