اخباربرگزیدهصنعت و معدن

انجام مطالعات لازم برای تحقق جهش تولید در صنعت قزوین

به گزارش صنعت کار، عزیزالله افضلی افزود: بیش از ۴۰ درصد از تولید ناخالص ملی کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت است و سازمان‌های صمت در کل کشور رسالت ویژه‌ای را در جهت تحقق شعار جهش تولید برعهده دارند.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همگام با سیاست‌های وزارت صمت در هفت محور و ۴۰ برنامه تحقق شعار سال را در استان دنبال می‌کند که از بزرگترین بخش‌های آن پرداختن به ساخت داخل، توسعه صادارت غیرنفتی، بهینه سازی مدیریت کسب و کار، تامین منابع مالی و توسعه معدنی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: اقدامات موثری را در حوزه مطالعات و پژوهش برای ایجاد جهش تولید در استان انجام داده ایم که از مهمترین بخش‌های آن فعال کردن بخش صنایع معدنی و معادن متروکه و غیرفعال استان است.

افضلی افزود : همچنین شناسایی واحدهای راکد و غیرفعال از برنامه‌ها و اهداف ما است و با تیم اقتصادی استانداری قزوین به صورت منسجم برای پیگیری اهداف و برنامه‌های هدفگذاری شده اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: قطعا تحقق شعار جهش تولید نقش موثری در اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور دارد و بسیاری از توطئه‌های دشمنان را برای ایجاد بیکاری و آسیب‌های اجتماعی نقش برآب خواهد کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی، ۹۵ معدن فعال و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا