اخبارصنعت و معدن

ری به‌دلیل ظرفیت‌ صنعتی اولین گزینه سرمایه‌گذاران در استان تهران است

به گزارش صنعت کار،حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان ری افزود: بانکها جزو مشاغلی هستند که بایستی از امنیت مناسبی برخوردار باشند و در این راستا بروز رسانی زیرساخت‌های امنیت شعب بانک های شهرستان ری بسیار ضروری است.
معاون استاندار تهران اظهار داشت: دربرخی نقاط ری دهک های پایین جامعه سکونت دارند و معیشت این افراد بامشکل روبروشده است که دراین خصوص بانکها درحد توان ازطریق پرداخت وام مشاغل خانگی مشکلات اقتصادی افرادنیازمند را برطرف کنند.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری ازبیماری کرونا شهرستان ری در شرایط پرخطر رسیده است و با توجه به اینکه بانک ها با مراجعین متعددی مواجه هستند روسای بانکها ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب، از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

حکیم خانواده از راهکاراهای اساسی رشد جامعه است

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین در جلسه امور زنان و خانواده این شهرستان گفت: تحکیم خانواده و تربیت اجتماعی از راهکارهای اساسی رشد جامعه است که زنان و مادران عهده‌دار این مسئولیت ارزشمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده ها از اولویت های مهمی است که مسئولان امور بانوان در شهرستان ری بایستی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی به آن توجه کنند.

این مسئول اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران کرامت بانوان به صورت ویژه توجه شده بطوری که امروز در تمامی عرصه های مختلف کشور بویژه پست های مدیریتی بانوان نقش آفرینی می کنند.
معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام همواره بر مشارکت بانوان در جامعه تاکید دارد و از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حضور زنان شجاع و باصلابت ایرانی در اداره جامعه با بهره گیری از فرهنگ اسلامی مثال زدنی است.
وی تصریح کرد: بررسی موضوعات بانوان در شهرستان ری در هر بخش متفاوت است، به عنوان مثال مسائل و مشکلات بانوان مرکز شهرستان با بخش های تابعه متفاوت و بایستی برای بانوان بر اساس بخش های شهرستان ری برنامه ریزی شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا