اخباربانک و بیمهبرتربرگزیده

آمادگی بیمه ایران معین برای ارائه خدمات نوین بیمه ای در منطقه آزاد ماکو

به گزارش صنعت کار، داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین دراین دیدار ضمن معرفی فعالیت های شرکت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر لزوم بهبود خدمات به بیمه گذاران و ارائه محصولات جدید بیمه ای تأکید نمودند. وی در ادامه برآمادگی شرکت بیمه ایران معین ، جهت اجرا و پیاده سازی بیمه نامه های نوین با تسهیلات ویژه و مطابق با نیازهای منطقه تاکید کرد.
همچنین در این دیدار،مهندس عباسی فرماندار ماکو با بیان اینکه صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخصه های توسعه یافتگی در جوامع پیشرفته مطرح می باشد گفت: شرکت بیمه ایران معین با سابقه درخشان و داشتن سرمایه بالا و منابع مطلوب ، قطعا نوید بخش حضوری مطمئن با ارائه خدمات نوین و با کیفیت برای فعالان اقتصادی و مردم این منطقه خواهد بود. فرماندار ماکو افزود: ظرفیت های رو به رشد منطقه آزاد ماکو از مزیت های اصلی برای گسترش خدمات بیمه ای در حوزه های لجستیک،گردشگری،صنعت و کشاورزی است و در همین راستا شرکت بیمه ایران معین می تواند با ارائه خدمات مناسب به این امرکمک نماید .
درادامه این سفر، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین با حضور در شورای شهر ماکو، با شهردار و شورای این شهر در خصوص همکاری های فی مابین به دیدار و گفتگو پرداختند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا