اخباربانک و بیمه

بیمه آرمان افزایش سرمایه می دهد

به گزارش صنعت کار، مدیرعامل بیمه آرمان با اعلام این خبرافزود: این شرکت درحال حاضر۳۶ شعبه فعال وهمچنین 484 نماینده فعال در کشور دارد.قلی پوردرادامه گفت : در روز‌های ابتدایی فعالیت تیم جدید، شرکت بیمه آرمان با مشکلات متعددی از جمله بحران نقدینگی، کاهش شدید پرتفوی، مطالبات معوقه، خروج نیروی انسانی و… روبرو بود که با همکاری اعضا هیات مدیره شروع به بررسی شرایط بحرانی شرکت و اقدامات لازم کردیم و دراولین قدم مطالبات معوقه از خودروسازان بویژه سایپا دردستورکار قرارگرفت و۴۵ میلیارد تومان مطالبات سال ۹۸ به قبل را از سایپا وصول کرده ایم . وی همچنین از توافق جدید با سایپا برای قرارداد سه ساله وبه میزان 740 میلیارد تومان در سال جاری خبرداد. قلی پوردر ادامه از دریافت مطالبات شرکت از ایران خودرو خبر داد و گفت: جلساتی با ایران خودرو برگزارکردیم که طی آن حدود ۱۳ میلیارد تومان از ۲۳ میلیارد تومان بدهی وصول شده است.
وی در ادامه افزود: اختلاف مالی – بیمه ای با بانک مسکن را نیز با تعیین حسابرس رسمی به تهیه نهایی گزارش رسانده ایم و امیدواریم با توجه به قطع همکاری با بانک مسکن به زودی این مطالبات وصول شود.
قلی پور همچنین ازافزایش سرمایه شرکت از250میلیارد تومان به 600میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران در روزهای پایانی امسال و یا روزهای ابتدایی سال جدید خبرداد و گفت:با افزایش سرمایه شرکت از یک سو نقدینگی که مشکل اصلی سالهای اخیر بود حل خواهد شد و از سوی دیگر قادر خواهیم بود در بازار بیمه اتکایی هم ورود کنیم .
مدیرعامل بیمه آرمان توسعه شبکه فروش را از دیگر اقدامات مهم وی در سال‌جاری عنوان کرد و گفت:امسال برای فروش خرد ۱۴۶ نماینده جذب کردیم که ماحصل تمام این تلاشها افزایش حجم فروش بیمه آرمان به میزان ۸۰ درصد بوده است. وی افزود: توانستیم مبلغ ۵۷۰‌میلیارد تومان پرتفوی ایجاد کنیم که در صنعت بیمه رشد خوبی محسوب می‌شود.
وی همچنین گفت: درحال حاضر قراردادهایی را با فولاد ارفع، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و پوشش تمام فنی حرفه های کشور و دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، همدان، شهرکرد و اردبیل منعقد کرده‌ایم و درحال حاضر تعداد بیمه‌گذاران درمان این شرکت به ۱۱۰‌هزار نفر رسیده است.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به افتتاح دفتری در کابل گفت: بنابر رایزنی‌های صورت گرفته با دولت افغانستان، در حال حاضر بیمه‌نامه مسافرتی اتباع افغان توسط بیمه آرمان صادر می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای برای بیمه بار ترانزیتی از افغانستان داریم.
قلی‌پور درپایان درخصوص خسارت های پرداختی در سال جاری گفت: کل خسارت شرکت در سال ۱۴۰۰ مبلغ 300 میلیارد تومان بوده که ۱۲۵ میلیارد تومان از این میزان در زمینه بیمه شخص ثالث بوده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا