اخباربانک و بیمهبرگزیده

تجدید ساختار روابط عمومی در کشور یک ضرورت مهم و فوری

به گزارش صنعت کار، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با قدردانی از تلاش بیش از چند دهه فعالیت انجمن روابط عمومی ایران ، نقش سازمانها و نهادهای مردمی را در پیشبرد برنامه ها ، اهداف توسعه و تعالی کشور به واسطه مقبولیت در بین آحاد جامعه را مهم دانست و نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی و هدایت صحیح و روشن افکار عمومی در عصر حاضر و دنیای نوین ارتباطات کلیدی برشمرد .

وی تولید محتوا را در کشور با توجه به سرعت رشد و تغییر روابط رسانه – مخاطب یک اصل قابل توجه خواند و تغییر زیر بنایی در فرآیند و کارکرد روابط عمومی ها در کشور که امروزه غالباً ماهیت اصلی خود را از دست داده و تنها نقش تشریفاتی و تبلیغاتی دستگاهی را برعهده گرفته اند  به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد .

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدرت ارتباطات امروز را در طول تاریخ بی نظیر قلمداد کرد که ظرفیت های گسترده و قابل توجه ای داشته و لزوم بهره مندی رسانه های داخلی ، رسانه های     بین المللی ، ابعاد نظارتی برای دستگاه های اجرایی و تصمیم گیر و حتی جذب منابع حمایتی را از این قدرت نهفته یاد آور شده ، تغییر در ساختار روابط عمومی در کشور ، تجدید نظر در باورها و نگرش ها از سوی فعالان و دست اندکاران جهت دست یابی جامعه و افکار عمومی به مطالبات خود خاطر نشان کرد .

گفتنی است اعضای حاضر هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در این نشست با اعلام آمادگی کامل خود در دوره جدید با توجه به تجربیات طولانی و ارتباط موثر با جامعه جهت هم اندیشی ، همراهی و تلاش برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور و در سطح بین الملل در عصر نوین ارتباطات ، با برشمردن مشکلات عدیده ای که در نقش و جایگاه روابط عمومی ها در طی سالهای اخیر در کشور فراهم گردیده، خواستار اصلاح آن شدند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا