اخبارصنعت و معدن

۶۷ هزار و ۸۸۹تن سولفات سدیم در اراک تولید شد

به گزارش صنعت کار،هوشنگ فرجی افزود: تولیدات این واحد معدنی برای سه ماه اول امسال ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن هدفگذاری شده بود.

وی با بیان اینکه سولفات سدیم تولیدی این واحد معدنی در مدت مشابه پارسال ۶۶ هزار و ۹۶۵ تن بوده است، بیان کرد: هدفگذاری تولیدات شرکت املاح معدنی ایران تا پایان سال جاری ۲۷۵ هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود در این بازه زمانی تداوم تولید بیش از اهداف ترسیم شده محقق شود.

مدیرعامل شرکت املاح معدنی ایران ادامه داد: صادرات شرکت املاح معدنی ایران از هفت هزار و ۹۵۶ تن در بهار پارسال به هفت هزار و ۷۱۰ تن در سال جاری رسیده که شیوع کرونا و بسته شدن مرزها به دلیل این بیماری در روند کاهش صادرات اثرگذار بوده است.

فرجی اظهار داشت: میزان فروش حاصل از محصولات تولیدی این واحد صنعتی از ۶۷۷ هزار و ۱۱۲ تن در سه ماه نخست پارسال به ۷۴۲ هزار و ۲۳۴ تن در سال جاری رسیده که این میزان با افزایش ۱۰ درصد همراه بوده است.

وی هدفگذاری تحقق فروش محصولات بهار امسال این واحد معدنی را ۷۳۳ هزار و ۷۵۶ تن عنوان کرد که این بخش یک درصد از برنامه جلوتر است.

مدیرعامل شرکت املاح معدنی ایران اضافه کرد: فروش محصولات تولیدی املاح معدنی ایران تا پایان سال جاری به میزان سه میلیون و ۸۶ هزار و ۵۵۰ تن در نظر گرفته شده است.

فرجی گفت: ۲۵ درصد از برنامه تولید، ۲۶ درصد برنامه صادرات و ۲۲ درصد برنامه هدفگذاری فروش این واحد معدنی بهار امسال محقق شده است.

شرکت املاح معدنی ایران از سال ۱۳۶۳ تاسیس شده که واحد گرمسار آن در سال ۷۳ و مرحله نخست واحد اراک آن در سال ۱۳۷۹ و مرحله دوم آن در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا