اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدن

مشارکت ایدرو با بخش خصوصی برای داخلی سازی نیاز های صنعت/به هم رسانی 107 نیاز فناورانه صنعتی بین شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی دارای نیاز در قالب طرح رسوخ فناوری

به گزارش صنعت کار،  امیر بیات با بیان این مطلب، افزود: حجم قراردادهای منعقده برخی از این قراردادها ۱۰ هزار و پانصد میلیارد ریال است و پتانسیل صرفه جویی ارزی ناشی از تولید این محصولات در صورت توسعه محصول 210 میلیون دلار برآورد می شود .

وی تصریح کرد : این فرایند به افزایش داخلی سازی و ضریب ساخت داخل در سال جهش تولید کمک خواهد کرد.

معاون وزیر صمت و سرپرست ایدرو با اشاره به ظرفیت های خوب استان مرکزی در زمینه صنعت اضافه کرد: این مهم در بازدیدها و افتتاح طرح های امروز نیز مشهود بود.

بیات ادامه داد: یکی از ویژگی ها و سیاست های ایدرو مشارکت با بخش خصوصی در پروژه ها برای ساخت داخل و تامین داخلی نیازها بوده است و هر جا که بخش خصوصی حضور داشته، کارآیی و راندمان بالاتر رفته است.

وی در پایان گفت: سرپرست وزارت صمت از زمان تصدی این مسئولیت تلاش‌های زیادی را برای جهش تولید داشته و پویش ملی “تولید، تداوم امید” هم بر رر همین راستا راه اندازی شده که تا پایان سال هر هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در سراسر کشور خواهیم بود.

در هفته ششم پویش ملی “تولید، تداوم امید” معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سفر یک روزه به استان مرکزی ضمن بازدید از شرکت های آرمان سبز آدینه ، شرکت غذا آور پنگوئن و شرکت الیاف ساینا دلیجان ، ۲ شرکت بسپار فوم و شرکت هخامنش پارس را افتتاح کرد.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا