اخبارصنعت و معدن

آهنگ توسعه در خراسان جنوبی احساس می‌شود

به گزارش صنعت کار، مهدی اصفهانی در دیدار استاندار خراسان جنوبی افزود: مدیریت عالی استاندار و اهمیت نیروی انسانی در استان موجب شده تا تیم مدیریت خوبی شکل بگیرد و امیدواریم با این تغییر و تحولات شاهد استمرار اقدامات موفق گذشته و تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی باشیم.

وی که برای معرفی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به این استان سفر کرد، گفت: ان شاءالله با تلاش مدیران دلسوز استان، هیچ خللی در روند انجام پروژه‌ها رخ نخواهد داد.

استاندار خراسان جنوبی هم اظهار داشت: صنعت، معدن و تجارت از حوزه‌های اصلی و تاثیرگذار استان است و خراسان جنوبی با همراهی خوب همه دستگاه‌های مرتبط، از استان‌های موفق در تنظیم بازار بوده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: با استفاده از ظرفیت مرز ماهیرود بخش قابل توجهی از نیازهای استان در این حوزه تامین شده است در عین حال نباید به وضع موجود راضی باشیم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان صورت گرفته در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت و معدن سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته و شاهد حضور قدرتمند شرکت‌های ایدرو، ایمیدرو، شستا و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان هستیم و معتقدیم تنها راه برون رفت از شرایط کنونی، استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاری در استان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ریل‌گذاری‌های خوبی در این بخش صورت گرفته و حوزه صنعت و معدن از اولویت‌های اصلی ما در استان است تا ان شاءالله بتوانیم پسوند محرومیت را از استان برخوردار خراسان جنوبی برداریم.

در این دیدار از خدمات «داود شهرکی» مدیرکل سابق صنعت، معدن و تجارت استان تقدیر و «عباس جرجانی» مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی معرفی شد.

شهرکی به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا