اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

فلز سرخ صعودی شد

به گزارش صنعت کار،به گزارش صنعت کار، مس برای تحویل در معاملات سپتامبر در نیویورک در اوایل تجارت بعد از ظهر ، دست به قیمت 2.9750دلار در هر پوند (6,560 دلار در هر تن) ، که 2 درصد نسبت به تسویه حساب دوشنبه افزایش یافته است.

قیمت های آتی مس در بالاترین حد در دو سال گذشته در جریان هستند و اکنون بیش از 50٪ از پایین ترین نرخ کرونا ویروس در مارس صعود کرده اند.

معدن برتر مس با مدیریت BHP روز سه شنبه اعلام کرد که انتظار دارد تولید مس آن در سال مالی بعدی خود تا پایان ژوئن 2021 بین 5 تا 14 درصد کاهش یابد.

BHP ، Escondida در شیلی ، بزرگترین معدن مس را در اختیار دارد.

در یک یادداشت ، اقتصاد سرمایه گذاری خاطرنشان می کند که نرخ های تولید در شیلی ، پرو و مکزیک به شدت کاهش یافته است که در کنار هم 45 درصد از تولید جهانی را تشکیل می دهند.

تولید در حال حاضر در سطحی است که آخرین بار در سال 2017 در جریان اعتصاب طولانی در Escondida مشاهده شد ، که به خودی خود مسئولیت نزدیک به 5٪ از تولیدات جهانی را بر عهده دارد.

واردات چینی

داده های گمرکی که هفته گذشته منتشر شد ، نشان می دهد واردات (آند و کاتد) در چین در ماه ژوئن با 50٪ خیره کننده از ماه گذشته به 656483 تن رسید – که 15٪ رکورد ماهانه قبلی است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا