اخباربرگزیدهتاپصنعت و معدنویژه ها

حذف خام فروشى با پروژه نورد گرم 2/تخصيص سود ٢٢٥ ريالى به ازاى هر سهم فولادمباركه

به گزارش صنعت كار،حميدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه در مجمع عمومي سالیانه شرکت فولاد مباركه مطرح کرد: سال ٩٨ با رشد 71 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات گرم به اتمام رسيد.

وى با اشاره به رشد درآمد اين شركت، تصريح كرد: شرکت فولاد مباركه رشد 56 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات سرد و پوششدار و 67 درصدی کل درآمد از فروش را شاهد بوده است.

عظيميان همچنين افزود: پروژه نورد گرم 2 طرح های توسعه ای ما است که در طی 3 سال آینده به نتیجه خواهد رسید و در نهايت سبب حذف خام فروشی خواهد شد، این پروژه بسیار سودآور است و طی 2 سال و نیم هزینه های آن باز مي گردد.

به گفته وي، در سال ٩٨ فولادمباركه رشد 67 درصدی درآمدهای عملیاتی را حاصل كرد.

مديرعامل فولاد مباركه با اشاره به افتتاح پروژه كنسانتره سازى فولاد سنگان افزود: پروژه کنسانتره سازی فولاد سنگان از ديگر پروژه هاي ما است که در ماه جاری فاز دوم آن آماده افتتاح شده است و به دليل كرونا با كمي تاخير برگزار مي شود.

عظيميان اظهار كرد:این پروژه نقش کلیدی در تولید مبارکه و سبب تامین پایدار و ثابت مبارکه به لحاظ مواد اوليه مي شود.

عظیمیان مطرح کرد:پروژه دیگر فولادمباركه پروژه 800 هزار تنی فولاد سفیددشت است که اين پروژه تاکنون رشد 82 درصدی داشته است.

به گفته وى، پروژه تولید الکترود شرکت نوین الکترود اردکان از دیگر پروژه های ما محسوب مي شود

عظيميان بيان كرد: مبارکه به لحاظ ارزش بازار دارای رتبه نخست بین شرکت های بورسی است بعلاوه اينكه بازدهی سود شرکت برای سهامداران 719 درصد از سال 98 به 99 محاسبه شده است

در پايان نيز تخصیص ۲۲۵ ریال سود به ازای هر سهم شرکت فولادمبارکه مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا