اخباربانک و بیمه

رویکرد حمایتی بانک سینا در ارائه طرح های تسهیلاتی و خدماتی

به گزارش صنعت کار، دکتر ایمانی در جمع همکاران منطقه خراسان با اشاره به تمهیدات بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا گفت: با توجه ضرر و زیانی که طی ماه های اخیر به صاحبان کسب و کارهای مختلف در کشور وارد شده، این بانک در اجرای وظایف خود مبنی بر حمایت از این عزیزان، با همکاری بنیاد علوی دو طرح مواسات و مهرآفرین را اجرایی کرده است که طی آن به واجدین شرایط، وام قرض الحسنه پرداخت می شود.
وی با بیان آنکه خدمت به مردم، جزو افتخارات بانک سیناست، افزود: این بانک همراستا با توسعه محصولات و خدمات و همچنین تامین زیرساخت ها و بسترهای فناورانه و نوین به جهت تامین شرایط ایده آل خدمت رسانی به هموطنان، در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز با ارائه تسهیلات متعدد اشتغالزایی جهت کمک به رونق اقتصاد در مناطق محروم، ساخت مدرسه، اهدای آمبولانس، آزادسازی زندانیان و دیگر اقدامات، به عنوان بانکی پیشگام، عملکرد مناسبی داشته که البته این کافی نیست و لازم است با همکاری، همدلی و همراهی بیشتر، در جهت ایفای وظایفی که به عنوان خدمتگزار مردم عزیز برعهده ما نهاده شده تلاش مضاعفی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه با بررسی عملکرد شعب و قدردانی از همکاران در جهت تحقق اهداف، اظهار داشت: در بازدیدهایی که از شعب بانک صورت گرفت، شاهد تلاش بی وقفه همکاران بودم. قطعا اگر قصد ما حرکت مستمر در مسیر تعالی و پیشرفت است باید تمام تلاش خود را بر این موضوع یعنی ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز متمرکز نماییم.
گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل بانک سینا، معاونین شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیر منطقه خراسان نیز حضور داشتند و از شعب بجنورد، آشخانه، ابوذر غفاری و بلوار سجاد مشهد، نیشابور، سبزوار و ساختمان جدید مدیریت منطقه بازدید به عمل آوردند. همچنین در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان، بر توسعه همکاری ها و افزایش تعاملات تاکید شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا