اخبارنفت و پتروشیمی

پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش صنعت کار، متن پیام بیژن زنگنه در آستانه ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار به شرح زیر است:

به نام خداوند حکیم

«خبرنگاران، سفیران آگاهی‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌شان به عنوان بازتاب‌دهنده وقایع، تأثیری شگرف در شئون مختلف کشور دارد. خبرنگاران، در روزهایی که دیگر باید آن را روزگار کرونا نامید، در دشواری‌های تحریم و جنگ تمام عیار اقتصادی نظام استکباری، فشارهای قدرت‌طلبان و ماجراجویان منطقه‌ای و از آن مهم‌تر در میانه کارزارهای رسانه‌ای که امید و آگاهی مردممان را نشانه گرفته است، در کنار سایر دلسوزانی که قلبشان برای آینده فرزندان این مرز و بوم می‌تپد، تلاش می‌کنند و با وجود همه مرارت‌ها، نگذاشته‌اند تا شعله حقیقت زیر امواج ظلمت ناراستی، خاموش شود. از این رو خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

خبرنگاران عزیز؛ صنعت نفت، امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی و در زیر شدیدترین تحریم‌های تاریخی، همچنان مقتدر و خستگی‌ناپذیر ایستادگی می‌کند و همین مقاومت جانانه، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و باعث شده تا آنان نیز در بوق‌های تبلیغاتی خود بیش از پیش بدمند تا در صفوف متحد و همدلانه ما رخنه ایجاد کنند. معتقدم مقوله دفاع، فقط منحصر به سطوح نظامی و امنیتی نیست و چه بسا امروز حفاظت از فضای فکری مردم اهمیتی فراتر از دفاع فیزیکی داشته باشد. بنابراین مهم است که این جریان و پشت پرده به ظاهر دلسوزانه فعالیت دشمنان در فضای رسانه‌ای به مردم شناسانده شود و این مسئولیت خطیر آگاهی‌بخشی، وابسته به همت و تلاش مضاعف شما خبرنگاران عزیز است.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری صمیمانه شما با مجموعه صنعت نفت ایران، از خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان آرزومندم.»

منبع: شانا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا