اخبارصنعت و معدن

انعقاد تفاهم نامه برای عارضه یابی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در 26 استان کشور/ به دنبال رسوخ فناوری در صنعت هستیم

به گزارش صنعت کار، ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم نامه سازمان مدیریت صنعتی ایران با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: موضوع این تفاهم نامه آموزش، پژوهش، مشاوره، نیازهای فناوری، رویدادهای استارت آپی و کمک به عارضه یابی می باشد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه عارضه یابی صنعتی را به عنوان یک کلینیک صنعت انجام خواهیم داد، صنایع کوچک و متوسط تعطیل و نیمه فعال را بررسی می‌کنیم و راهکارهای بهبود را ارایه می دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران اضافه کرد: توانمندسازی را در برنامه کاری خود قرار داده ایم تا در سال جهش تولید بتوانیم صنایع نیمه فعال را فعال کنیم و به چرخه تولید بازگردانیم.

کیانی بختیاری گفت: سازمان مدیریت صنعتی ایران در 26 استان با کادرسازی و برنامه ریزی، کار عارضه یابی را به صورت همزمان انجام خواهد داد.

در تلاشیم تا رسوخ فناوری را در صنعت رقم بزنیم

وی اضافه کرد: امسال بسته جهش تولید را نیز پیشنهاد داده ایم که به صورت یک اکوسیستم یا زیست بومی است که سازمان مدیریت صنعتی، ایدرو و شرکتهای دانش بنیان بخش‌های آن هستند و در تلاشیم تا رسوخ فناوری در صنعت را رقم بزنیم و به صورت انتخابی شرکت‌های دانش بنیان دارای قابلیت جهش تولید را مورد حمایت قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران ادامه داد: صنایع کوچک به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی در همه کشور ها مطرح هستند و 21 مردادماه سالروز حمایت از صنایع کوچک در ایران است و به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.

کیانی بختیاری تصریح کرد: سهولت کسب و کار در صنایع کوچک و متوسط، اشتغال پایدار و زودبازدهی از مزایای صنایع کوچک و متوسط است و لزوم حمایت از این صنایع را می طلبد.

وی اضافه کرد: خاستگاه توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی در همه کشورهای توسعه یافته از صنایع کوچک شروع می شود.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا