اخبارصنعت و معدن

شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک همسایۀ متعهد همواره به توسعۀ منطقۀ پیرامونی خود توجه داشته است

به گزارش صنعت کار، این مطلب را حجتالاسلام و المسلمین موسوی امامجمعه مبارکه در دیدار ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با ایشان مطرح کرد و گفت: در این شرایط خاص در سال جهش تولید، تحقق منویات مقام معظم رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه شاهدیم که فولاد مبارکه علاوه بر کسب توفیقات چشمگیر در تولید به تحقق مسئولیتهای اجتماعی خود نیز با جدیت بیشتر پایبند است.
وی اظهار داشت: شرکتهایی مانند فولاد مبارکه بهدلیل گستردگی، تنوع کاری، با خطرات متعددی مواجهاند، ولی ما شاهد آن هستیم که  از بسیاری از خطرات پیشگیری و تعداد زیادی هم ختم به خیر میشود و این امر در نتیجه رویکرد مدیریت این شرکت به مسئولیتهای اجتماعی و دستگیری از آحاد مختلف جامعه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر  اهمیت موضوع صرفهجویی در مصرف آب و استفادۀ بهینه از آن تأکید و اظهار کرد: اینکه فولاد مبارکه در دو شهرستان همجوار خود، جهت احداث شبکۀ فاضلاب و جمعآوری، تصفیه و استفادۀ  مجدد از فاضلاب تصفیهشده در چرخۀ تولید و آبیاری فضای سبز خود اقدام نموده، علاوه بر  برکات دنیوی، اجر   اخروی نیز  در  پی دارد؛ چراکه در آیات و احادیث زیادی از آب بهعنوان مایۀ حیات یادشده است.
حجتالاسلام موسوی در ادامه سخنان خود توسعۀ فرهنگی شهرستان مبارکه را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه تعاملات فولاد مبارکه با شهرستان در این زمینه نیز باید توسعه یابد، گفت: ازآنجاکه شرکت فولاد مبارکه بهعنوان یک همسایۀ متعهد همواره به توسعۀ منطقۀ پیرامونی خود در حوزههای عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته است، به نظر میرسد باید با برنامهریزیهای بهتر از ظرفیتهای فولاد مبارکه در توسعۀ فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان استفاده شود تا از این طریق شاهد رشد تعالی فرهنگی جامعه باشیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در نظر داشته باشند همۀ مسئولین  قدردانِ اقدامات، دستاوردها و خدمات فولاد مبارکه هستند؛ به همین سبب نباید جهادگران خط مقدم تولید فولاد کشور در هنگام سختیها، تحریمها و طعنهزنیهای بدخواهان و دشمنان قد خم کنند، بلکه باید با توکل به خداوند و با تلاش و قوت فزاینده به جهاد اقتصادی خود ادامه دهند.
به گزارش خبرنگار فولاد در این دیدار ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با ارائۀ گزارش مبسوطی از دستاوردهای شرکت در چهارماهۀ نخست سال جاری گفت: رویکرد مدیریت ارشد شرکت فولاد مبارکه بهگونهای است که با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که تحریم و شیوع ویروس کرونا برای اقتصاد و جامعه به همراه آورده، همواره نقطۀ اتکا و یاریرسان مسئولین و مردم باشد.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد امامجمعۀ شهرستان مبارکه برای حمایت از توسعۀ فرهنگی و مذهبی این شهرستان تصریح کرد: فولاد مبارکه همواره با نگاه ملی  به مسئولیتهای اجتماعی خود پایبند بوده و  در حوزههای یادشده نیز آمادۀ همکاری بیشتر با امامجمعۀ  محترم و سایر مسئولین دلسوز شهرستان است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا