اخباربرگزیدهصنعت و معدن

ضرورت ورود مگفا به بازار های نوین عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش صنعت کار، معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از مگفا با اشاره به اینکه یکی از وظایف هلدینگ ، خلق ارزش از طریق هم افزایی در زیر مجموعه ها است، گفت : ایدرو  تلاش می کند  با  بهم رسانی  موضوعات  مختلف در  فضاهای زیر مجموعه ، چنین نقشی را ایفا کند.

امیر بیات  به سرعت بالای تغییر و تحول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  اشاره و خاطر نشان کرد :  از مگفا  انتظار می رود  با  بازنگری در ساختار ، بتواندبا حداکثر سرعت و انعطاف خود را با این تغییرات همراه و همگام کند .

رئیس هیات عامل ایدرو  همچنین با تاکید بر اینکه حوزه توسعه فناوری بایستی محور عمده فعالیت های مگفا باشد ، تصریح کرد : افرایش توانمندی مگفا در صنایع هایتک  باید بیش از پیش  مورد توجه قرار گیرد و  این مقوله باید  با قدرت پیگیری شود.

بیات در ادامه احیاء هویت  مگفا را ضروری توصیف کرد و گفت : مگفا باید  ظرفیت ها و توانمندی هایش  را در حوزه کسب و کار و خدمات به بخش های متنوع دولتی و خصوصی بیشتری ارائه کند تا نقش پررنگ تری در بازار این حوزه داشته باشد .

پیگیری مطالبات معوقه و فروش اموال مازاد  مگفا از دیگر موارد تاکیدی  معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این بازدید بود.
در این بازدید  محمد جواد انبیایی مدیرعامل مگفا  نیز گزارشی از اقدامات و پروژه های در دست اجرای این شرکت همچون سامانه های مختلف حوزه دولت الکترونیکی  ، پروژه شهرهای  هوشمند ،   پروژه مراکز تعالی تحول دیجیتال ، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان برون شهری ، هوشمند سازی تجارت الکترونیکی  ، طرح تحلیل هوشمند قوانین و… ارائه کرد  .

معاون وزیر ورئیس هیات عامل ایدرو همچنین از نمایشگاه دستاورد های مگفا در حوزه فناوری های نوین  و برخی از محصولات فناورانه و هوشمند مانند کنتورهای هوشمند ، ردیاب خودرو  ، کیت کارخانه هوشمند ، روشنایی هوشمند و… دیدن کرد .

مگفا یکی از شرکت های تابعه ایدرو است که در حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا