اخباربانک و بیمهبرگزیده

برترین بانک ها در تراکنش‌های شاپرک معرفی شدند/ بانک ملت همچنان اول

به گزارش صنعت کار،  این شاخص گستره فعالیت هر یک از بانک ها در پذیرش تعداد و مبلغ تراکنش های پشتیبانی شده در شبکه شاپرک را نشان می دهد.

براساس گزارش شاپرک ، در مردادماه ۱۳۹۹ بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون تراکنش با ارزش ۴.۷۶۹ هزار میلیارد ریال در شبکه الکترونیک پرداخت کارت پردازش شده است که به ترتیب 9 بانک ، ملت، ملی، صادرات، تجارت، سامان و سپه بیش‌ترین سهم از کل مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مردادماه ۹۹  بیشترین سهمیه را داشتند که بانک ملت در این حوزه نیز با داشتن سهم ۲۳.۰۱ درصدی بیشترین ارزش تراکنش های شاپرک را به خود اختصاص داده است.

 

 

برترین بانک ها در تراکنش‌های شاپرک معرفی شدند/ بانک ملت همچنان اول

براساس آمار منتشرشده  شاپرک، 9 بانک بیشترین سهم را در تراکنش های شاپرک به خود اختصاص دادند که بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، پارسیان ، کشاورزی، رسالت ، تجارت و سامان بیش‌ترین سهم از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مرداد ۹۹ داشتند که  بانک ملت با داشتن سهم ۲۱.۶۷ درصدی بیشترین سهم تراکنش ها را به خود اختصاص داده است .

برترین بانک ها در تراکنش‌های شاپرک معرفی شدند/ بانک ملت همچنان اول

این آمار نشان می دهد که پر تراکنش‌ترین و با ارزش‌ترین بانک شاپرکی همچنان بانک ملت است که بیشترین سهم از مبلغ و تعداد تراکنش ها بیشترین سهم در سیستم بانکی را به خود اختصاص داده به نحوی که، با سهم ۲۱.۶۷ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۲۳.۰۱ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها  در جایگاه نخست در بین تمام بانکهای پذیرنده قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا