اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

کرونا استراتژی شورای مواد معدنی را توسعه داد

به گزارش صنعت کار، شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی به تازگی تلاش های صنعت را برای افزایش رویکرد پاسخ کویید 19 و افزایش سطح آزمایش بالاتر از نرخ جهانی افزایش داده است.

در حالی که نرخ آزمون صنعت در حال حاضر 10.69٪ است ، آفریقای جنوبی فقط 6.39٪ است.

شورای مواد معدنی به طور گسترده تضمین کرده است که روش آزمایش ویروس کرونا صنعت از سختگیری بیشتری نسبت به بسیاری از صنایع دیگر برخوردار بوده و همچنین آزمایشات را در جوامع اطراف افزایش داده است.

در آماری که هفته گذشته توسط شورا منتشر شد ، صنعت معدن آفریقای جنوبی 450721 کارمند داشت که از این تعداد 348،637 نفر غربالگری شده اند.

رویکرد شورای مواد معدنی افزایش یافت

این شورا از تجربه در مناطق دیگر دنیا تشخیص داده است که آزمایش ابزاری مهم در درک پیشرفت بیماری و مدیریت آن است و منابع آزمایش محدود می شود.

به همین دلیل، شورای معادن فرآیندی را برای درک رویکردهای آزمایش و ظرفیت هدایت کرده و با شرکت های عضو معدن همکاری نزدیک کرده است تا صنعت را با پروتکل های آزمایش از انستیتوی ملی بیماری های واگیر و وزارت بهداشت هماهنگ کند.

به گفته چارمن راسل ، رئیس ارتباطات شورای مواد معدنی ، شورا در تلاش برای کمک به جلوگیری از شیوع بزرگ در کشور ، رویکرد مبتنی بر ریسک را انتخاب کرد که سختگیرانه تر از بسیاری از صنایع دیگر باشد.

“وی افزود: محرک بسیار مهم برای رویکرد ما این بود که اطمینان حاصل کنیم شرکت ها می توانند در صورت نیاز و در صورت نیاز به ظرفیت آزمایش دسترسی پیدا کنند. به همین منظور ، شورای معادن با طیف گسترده ای از آزمایشگاه های آزمایش برای ایجاد ظرفیت و اطمینان از دسترسی به ظرفیت های توسعه یافته درگیر شدند. ما اطمینان داریم که این روش، نه تنها در اطمینان از ظرفیت آزمایش بیشتر برای کارکنان معدن ، بلکه به طور گسترده تر در آفریقای جنوبی، تفاوت اساسی ایجاد کرده است. ”

به گزارش صنعت کار، آفریقای جنوبی ۷۵ درصد از پلاتین و ۳۸ درصد از پالادیوم جهان را در اختیار دارد و همچنین بخش قابل توجهی از ذخایر طلا و منگنز تا سنگ کروم و سنگ آهن در این کشور تولید می‌شود.

درنتیجه شیوع کرونا به ویژه در میان کارگران معدن می تواند بحران بزرگی برای این بخش از اقتصاد افریقا ایجاد کند. به همین دلیل حفظ سلامت فعالان این حوزه حائز اهمیت است.

درواقع تصمیمات در بخش معدن افریقای جنوبی می تواند بر بازار جهانی فلزات اساسی نیز اثر گذار باشد.

البته سایر کشورهای فعال در بخش معدن از جمله ایران که به دنبال افزایش درآمدهای حاصل از این بخش است باید استراتژی کاهش کرونا را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا