اخبارصنعت و معدنویژه ها

کرونا با تولید معدنی آفریقای جنوبی چه کرد؟

به گزارش صنعت کار، آمار آفریقای جنوبی اعلام کرده است که تولید معادن این کشور در ژوئیه سال جاری 9.1 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با سال 2019 ، با 44.9 درصد سقوط در “سایر مواد معدنی غیر فلزی” ، به استثنای زغال سنگ و طلا ، که این کاهش را نشان می دهد.

این بخش امسال با مشکل همه گیر کرونا دست به گریبان بوده و اقدامات قفل شده منجر به بر هم زدن بسیاری از عادات سنتی کار در صنعت معدن شده و منجر به کاهش 5 ماهه متوالی تولید شده است.

در ماه جولای، مدیرعامل شورای مواد معدنی ادعا کرد که این بیماری همه گیر می تواند باعث کاهش در کل تولید معدن تا 25 درصد شود ، که به طور قابل توجهی بیشتر از 10درصد  سقوط در ماه مه بود ، که منعکس کننده چشم انداز بدبینانه فزاینده ای در معدنکاری آفریقای جنوبی است.

با این حال، آمار آفریقای جنوبی تعدادی از نتایج مثبت را گزارش داد که می تواند باعث خوش بینی در آینده بلند مدت این بخش شود. در حالی که تولید سال به سال کاهش یافته است ، تولید معدن با تنظیم فصلی در واقع بین 20 تا 20 درصد در ماه های ژوئن و ژوئیه امسال افزایش یافته است. همچنین کل فروش مواد معدنی در ماه جولای 11.3 درصد افزایش یافته است.

این امر تا حدی ناشی از افزایش 40.9 درصدی فروش “سایر مواد معدنی غیر فلزی” بود، که حاکی از کاهش تولید مواد معدنی لزوماً منجر به کاهش فروش نمی شود و بنابراین برای کل تأمین معدن خطری ندارد.

در واقع ، برخی در این بخش همه گیری را فرصتی برای بهبود بهره وری عملیاتی و تغییر عادت های کاری در معدن می دانند. شرکت آموزش الکترونیکی New Leaf Technologies در آفریقای جنوبی پتانسیل این صنعت را دارد که از آنچه “آموزش سنتی به سبک” کلاس به رهبری تسهیل گر “می خواند دور شود. راه حل این شرکت ، یک سیستم مدیریت یادگیری است که می تواند متناسب با شرکت های خاص باشد و کارکنان از راه دور به آن دسترسی داشته باشند، هدف آن این است که رویکردی شخصی تر و دیجیتالی از روش های سنتی آموزش باشد، که برای یادگیری از راه دور مناسب تر است.

دوره های آموزشی باید توجه شما را جلب کند، اما باید با نیازهای شرکت نیز مطابقت داشته باشد. این باید در طبیعت نیز راهنما باشد و از زبان آموزانی که ممکن است با مفاهیم دشوار دست و پنجه نرم کنند پشتیبانی می کند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا