اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمی

️عرضه اولیه پتروشیمی اروند، در آینده نزدیک

به گزارش صنعت کار، حسن نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند، گفت: پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین تولید کننده pvc ایران، از امروز گام مهمی را برای ورود به بازار سرمایه برداشت و به زودی روی تابلوی بورس قرار خواهد گرفت و سهام آن، عرضه اولیه خواهد شد.

او افزود: بازار سرمایه کشور با حضور بالغ بر ۶۰۰ شرکت به عنوان یکی از بازار‌های شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیافزاید.

نشان زاده تصریح کرد: در حال حاضر اقتصاد کشور از بانک محوری به سمت محوریت بازار سرمایه در حرکت است و در این موج خروشان شرکت پتروشیمی اروند بایستی جایگاه خود را بدست آورد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارکنان و مدیران مجموعه و حمایت‌های سهامداران، عمده فرآیند پذیرش با سرعت بالایی در حدود ٤ ماه تکمیل شده، ادامه داد: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت بر روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است گفت: پس از جلسات انجام شده با مدیران سازمان بورس و جلسه نهایی که امروز صورت گرفت، بایستی منتظر کشف قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا