اخباربانک و بیمهبرگزیده

برنامه ریزی برای برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی اورآسیا در بهمن 99/ فرصتی برای افزایش مناسبات تجاری و توسعه دیپلماسی اقتصادی کشور

به گزارش صنعت کار، بهمن حسین زاده افزود: این نمایشگاه با مشارکت فعالانه کشورهای عضو این اتحادیه برای بهمن ماه سال 99 برنامه ریزی و در دستور کار است.
وی تصریح کرد: بسیاری از توانمندی های صنعتی و تولیدی کشورمان به تجار و فعالان اقتصادی سایر کشورها، آنچنان که باید به خوبی معرفی نشده است و برگزاری نمایشگاه هایی در این سطح می تواند زمینه همکاری های مشترک فی مابین را بیش از پیش ارتقا ببخشد.
حسین زاده تاکید کرد: برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی اوراسیا فرصتی مناسب برای گردهمایی و معرفی قابلیت ها، ارتقای ظرفیت های رقابت پذیری صنعتی و تجاری، برند سازی و معرفی نام و اعتبار محصولات تولیدی کشورمان به فعالان صنعتی و اقتصادی کشورهای عضو اوراسیا است.
وی گفت: برای ایجاد یک زنجیره مناسب از تولید تا صادرات، ضرورت دارد به نیازهای متنوع منطقه ای و بین المللی در استقبال از محصولات تولیدی توجه ویژه ای شود و اتفاقاً یکی از عوامل کاملا موثر در کاهش آثار تحریم ها ایجاد ظرفیت های پایدار صادراتی در کشور های دوست و همکار است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی اوراسیا به عنوان حلقه ارتباطی در گسترش مناسبات، همگرایی اقتصادی، تقویت روابط مشترک مثمر ثمر خواهد بود.
حسین زاده گفت: این نمایشگاه دپیلماسی اقتصادی کشورمان را با اعضای این اتحادیه تقویت می کند و در راستای توسعه صادرات غیر نفتی ظرفیت های جدیدی را برای فعالان اقتصادی ایران فرآهم کند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در پایان تاکید کرد: این رویداد صنعتی و نمایشگاهی برای اولین بار با اتکا به توانمندی فعالان تولیدی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و اثرات مثبت برای آینده اقصادی کشورمان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا