اخبارخودرو

خودروهای سنگین باکیفیت تولید می‌شوند

به گزارش صنعت کار، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در مردادماه که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شده است، در گروه خودروهای سنگین تولیدی در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و شیلر که هر دو متعلق به شرکت بهمن‌دیزل است، چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که مقایسه با کیفیت این خودروها در تیر ماه سال جاری، محصول شیلر سه ستاره کیفی را کسب کرده‌ بود اما ایسوزو سحر در تیرماه هم چهار ستاره بوده است.

در بخش اتوبوس‌های بین‌شهری نیز اتوبوس اسکانیا ۴۲۱۲ مارال از تولیدات شرکت عقاب‌افشان چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

همچنین در گروه خودروهای باری، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K که هر دو تولید شرکت بهمن‌دیزل هستند، چهار ستاره شده‌اند و پس از آن‌ها، کامیونت شیلر بهمن‌دیزل و کامیونت الوند سایپادیزل هریک سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.

در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی و پس از کشنده FAW J۶ سیباموتور سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا