اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

عقد 10قرارداد در 6 ماهه اول سال با دانشگاه ها

به گزارش صنعت کار، غلامرضا ملاطاهری ادامه داد: همچنین تمرکز در حوزه آموزش بیشتر روی مهارت آفرینی و آموزش تکنیسین‌ها بوده و همینطور برای حوزه کارشناسی و کارشناسی ارشد بیشتر روی آموزش های مجازی تمرکز داشته ایم.

غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب در ادامه افزود: در حوزه پژوهش نیز روند انعقاد قراردادها نیز نسبت به سال گذشته تسریع پیدا کرده است. این در حالیست که در 6 ماهه اول سال که باید نیازها شناسایی و قراردادها مشخص و منعقد شوند که کمی زمان بر است؛ به همین دلیل در سال گذشته کلیه قراردادهای ایمیدرو در 6 ماهه دوم منعقد شد. اما خوشبختانه در سال جدید حدود 10 قرارداد در 6 ماهه نخست امسال با دانشگاه های کشور منعقد کردیم و این بخش رشد شتابنده ای را نسبت به سال قبل به خود گرفته است.

به گفته وی، تمام پروژه های آموزشی و پژوهشی ایمیدرو همچون پروژه شبیه سازی رانندگی دامپتراک که به تازگی از آن رونمایی شده است و همگی تقاضا محور است که مشکلی از بخش صنعت و معدن کشور را رفع کند. امسال به ترتیب افتتاحیه های مختلفی را در زمینه آموزش، پژوهش خواهیم داشت که ناشی از قراردادهایی است که در سال 97 و 98 به امضا رسیده اند و همه آنها به ترتیب رونمایی خواهد شد.

در سال جاری شیوع ویروس کرونا منجر به ایجاد مشکلاتی برای بخش های مختلف شده است. مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در این زمینه و اقدامات صورت گرفته برای بخش معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: در این زمینه بیشتر آموزش ها در حوزه تخصصی و عمومی به صورت مجازی برگزار شده است.

ملاطاهری ادامه داد: قرارداد با دانشگاه ها بیشتراز طریق سامانه ساطع انجام شده است. به این شکل که کلیه دانشگاه‌های کشور در فراخوان‌های ما شرکت می‌کنند و بعد از اینکه ارزیابی های کمی و کیفی انجام شد با بهترین تیم و بهترین دانشگاه به انعقاد قرارداد می پردازیم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا