اخبارصنعت و معدن

رشد 4 درصدی حمل محصولات فولاد مبارکه به بازار

به گزارش صنعت کار، معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر گفت: با توجه به اهمیت تولید و درآمدهای فروش محصولات غیرنفتی، خوشبختانه در ششماهه نخست سال جاری،شرکت با حمل 4 میلیون و 70 هزار تن محصول و تحقق 110 درصدی برنامه، رشد 4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

تداوم تولید با مدیریت محدودیتهای مواد اولیه و انرژی، ویروس کرونا و تحریمها
مختار بخشیان در ادامه افزود: برنامه گندلهسازی فولاد مبارکه در بازه زمانی مذکور 3 میلیون و 910 هزار تن بود که بهدلیل کمبود مواد اولیه به 3 میلیون و 809 هزار تن رسید.
وی تأکید کرد: همچنین بهدلیل محدودیت تحویل مواد اولیه به فولاد مبارکه، گرمای بیسابقه و همکاری شرکت فولاد مبارکه با برق منطقهای با هدف در اولویت قرار دادن برق مصرفی شهروندان و پیشگیری از خاموشی، به میزان 206 هزار تن نسبتبه مدت مشابه سال قبل با افت تولید مواجه شدیم.
به گفته بخشیان، در سایر واحدهای شرکت فولاد مبارکه نیز رکوردها و دستاوردهای قابلملاحظهای در ششماهه ابتدایی سال 99 به ثبت رسیده است که برخی از آنها عبارتاند از:
– تحقق 108 درصد برنامه تولید در ناحیه نورد گرم و تولید 2 میلیون و 846 هزار تن کلاف گرم؛
– تحقق 102 درصد برنامه در ناحیه نورد سرد و تولید 826 هزار تن محصول؛
– تحقق 94 درصد برنامه در خط ورق قلعاندود و تولید 55 هزار تن محصول؛
– تحقق 101 درصد برنامه در خط ورق گالوانیزه و تولید 98 هزار تن محصول.
معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه تصریح کرد: با توجه به اهمیت تولید در چرخه اقتصاد کشور، بهویژه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا، در صورت تأمین بهموقع مواد اولیه و کنسانتره موردنیاز، با همت مدیریت و کارکنان تلاشگر در همه نواحی، تمامی اهداف برنامهریزیشده فولاد مبارکه تا پایان سال جهش تولید محقق خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود از رعایت کامل و دقیق دستورالعملهای بهداشتی و ایمنی، افزایش بهرهوری کارکنان و تجهیزات و همچنین استفاده بهینه از منابع بهعنوان مهمترین راهکارهای دستیابی به اهداف نام برد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا