اخبارصنعت و معدن

«رزم حسینی» یک مدیر برنامه‌ریز و هدفمند است

به گزارش صنعت کار،«غلامحسین شافعی» روز شنبه در نشست اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون با «علیرضا رزم حسینی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: وی از تبار بخش خصوصی است و آشنایی کامل به مشکلات موجود دارد.

وی افزود: در چنین موقعیتی با تمام مشکلات موجود، مدیریت بزرگترین وزارتخانه کشور به فردی که این‌چنین دست در بخش خصوصی داشته است سپرده می شود که موجب امیدواری برای بهبود شرایط است.

شافعی با بیان اینکه رزم حسینی دارای ابتکارات و ابداعات در اقتصاد کشور است تاکید کرد: ایجاد مثلث توسعه اقتصادی که برای نخستین بار قاعده آن را بخش خصوصی و اضلاع دیگر را دولت و ائمه جمعه قرار می داد نشان دهنده توانایی وی است.

رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه اداره خراسان رضوی از قدیم مدیریت سختی محسوب می شده است، تصریح کرد: با حضور رزم حسینی در این جایگاه وفاقی ایجاد شد تا برای اهداف تعیین شده اصناف، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و قوه قضایبه با یکدیگر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا نتایج مهم و قابل توجهی به دست بیاید.

به گفته وی، همچنین تاسیس نهاد مردمی و واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی برای بهبود وضع اقتصادی از دیگر فعالیت های رزم حسینی بوده است.

شافعی افزود: در این مدیریت، تعامل، گفت و گو، نگاه فرا جناحی و توجه به منافع ملی در صدر برنامه ها قرار داشته است زیرا وی یک مدیر برنامه ریز بود و آنچه به عنوان خلا بزرگ در سطح کشور مغفول مانده، داشتن هدف و برنامه است و امیدواریم با توجه به تحصیلات تجارت و بازرگانی رزم حسینی این خلا با این مدیریت مرتفع شود.

وی با اظهار امیدواری برای رای قاطع مجلس شورای اسلامی به رزم حسینی در چنین شرایط با اهمیتی خاطر نشان کرد: امیدواریم وی با همدلی، هم فکری و تعامل بخش خصوصی به مشکلات فائق شود.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا