اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

نوآوری به کمک بهبود ایمنی می آید

به گزارش صنعت کار، شرکت معدنی Vale مستقر در برزیل به همکاری خود با NORCAT ادامه داده و دو شرکت چالش نوآوری باز NORCAT را برای یافتن راه حل هایی برای بهبود ایمنی، کارایی و پایداری راه اندازی کرده اند.

این چالش توانایی “تسهیل و ارتقا Vale” را برای وارد کردن فن آوری های پیشرفته جدید در عملیات استخراج خود فراهم می کند.

هر دو شرکت قصد دارند سرعت پذیرش فناوری را در صنعت معدن جهانی تسریع کنند.

واله سه منطقه مشکل را شناسایی کرده است: مدیریت اسید ذوب ، هوشیاری اپراتورهای زیرزمینی ، و مصرف بیش از حد آب و مواد در معادن زیرزمینی. چالش نوآوری باز به دنبال شناسایی راه حل های مجهز به فناوری برای این مناطق مشکل است.

در حالی که چالش توسط Vale و NORCAT مطرح شده است ، هر راه حلی ممکن است در دسترس صنعت گسترده تری قرار گیرد – به خصوص که وقایع جهانی امسال فعالیت های عادی کسب و کار را مختل کرده است.

مدیرعامل NORCAT ، گفت: “به عنوان” یک توقفگاه “جهانی برای همه آینده فناوری معدن ، هدف ما تسهیل و تشویق تفکر نوآورانه و مختل کننده در اکوسیستم فناوری معدن است. “همچنان که صنعت معدن در حال دگرگونی است ، به سطوح جدیدی از گشودگی ، نوآوری و همکاری نیاز دارد.

“ثابت شده است که ابتکارات مبتنی بر چالش در کشف ایده های جدید و دیدگاه های مختلف موثر است و ما از همکاری با Vale برای تسریع ، پذیرش و به کارگیری فناوری های نوظهور که آماده تغییر صنعت معدن جهانی هستند ، هیجان زده هستیم.”

Vale و NORCAT به دنبال یک چالش مشابه نوآوری در اوایل سال جاری در استرالیای جنوبی ، که خواستار راه حل های نوآورانه داده برای نقشه برداری اهداف بالقوه اکتشاف در منطقه گاولر است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا