اخباربرترچند رسانه ایراه و ساختمان

قیمت بلیت پروازهای داخلی میلیونی شد/ مسیرهای بالای ۲ میلیون تومان

به گزارش صنعت کار، انجمن شرکت‌های هواپیمایی دامنه نرخ بلیت پروازهای داخلی را به روز رسانی کرد و از ابتدای آبان‌ماه نرخ‌های جدید اعمال می‌شود.

بر اساس این نرخ نامه، تعداد پروازهای با قیمت بالای یک میلیون تومان افزایش چشم گیر داشته و در بیشتر مسیرها، حداکثر قیمت بلیت بالای یک میلیون تومان است.

همچنین حداقل قیمت بلیت نیز در چند مورد ۵۰۰ هزار تومان و در سایر موارد ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

گران‌ترین قیمت بلیت برای مسیر تبریز-بندرعباس با حداکثر قیمت دو میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۰۰ تومان بوده، همچنین مسیر کرمانشاه- بندرعباس در حداکثر قیمت خود ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است.

قیمت بلیت کیش-تبریز نیز جزو بلیت‌های بالای دو میلیون تومان بوده و به نرخ دو میلیون و ۵۷۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. پرواز ماهشهر-مشهد هم ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان به مشتریان فروخته خواهد شد.

در سایر پروازها نیز حداکثر قیمت بالای یک میلیون تومان است که به عنوان مثال پرواز ارومیه- کیش، ساری- کیش، کرمانشاه- کیش، کرمانشاه- قشم، رشت-عسلویه بین یک میلیون و ۸۰۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

حداکثر قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد یک میلیون و ۳۵۴ هزار تومان و حداقل نرخ این مسیر ۶۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت بلیت پروازهای تهران-کیش و تهران-قشم هم به ترتیب بین «۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار» و «۷۲۲ هزار تا ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار» تومان دامنه گذاری شده‌اند.

گفتنی است آخرین بار خرداد ماه امسال و به بهانه شیوع کرونا و کاهش درآمد شرکت‌های هواپیمایی، نرخ بلیت پروازهای داخلی افزایش یافته بود اما این بار به بهانه افزایش قیمت دلار این اتفاق مجدداً پس از تنها ۴ ماه رخ داده است.

مدیران سابق سازمان هواپیمایی کشوری پیشتر اعلام کرده بودند که ۵۵ درصد هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی، ارزی است؛ اما مدیران جدید این سازمان هنوز درباره این موضوع اظهار نظر نکرده‌اند.

لیست کامل قیمت جدید بلیت پروازهای داخلی را از اینجا دریافت کنید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا