خودرو

“رضایت مشتری” رمز موفقیت تولید کنندگان خودرو

به گزارش صنعت کار، رسول خضری با بيان اين مطلب گفت : به عنوان نمونه ،خودروي بنز نماد كيفيت در صنعت خودرو سازي اروپا است و اين موضوع جز ملكه ذهني مديران اين شركت درآمده است .

وی افزود: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده نیاز است که تولیدکنندگان بیش از پیش به مشتری مداری و مشتری محوری توجه کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با ایجاد فرهنگ سازی برای جلب مشتریان برای خرید و حمایت از کالای ایران، اظهار داشت: اول از همه باید توجه کرد که راه پیشرفت فقط در شعار “رضایت مشتری” خلاصه می‌شود. مشتری هم در این رابطه چند موضوع از جمله قيمت ، كيفيت و ظاهرخودرو را مدنظر قرار می‌دهد.
وي تاكيدكرد: اگر همه این عنوان‌ها به بهترین شکل در تولید محصول رعایت شود بدون شک مردم با فراغ بال روی به خرید آن جنس و کالا می‌آورند.
خضری درزمينه نقشه راه خودرو سازان در سال 97 گفت :‌اکنون دو خودروسازی مهم به نام ایران خودرو و سایپا در کشور مشغول به فعالیت هستند. دقیقاً سه موضوع قیمت، کیفیت و شکل ظاهری که به آن اشاره شد باید بطور دقیق و جدی در صنعت خودروی ملی ما هم لحاظ شود.

وي به ذكر نكته اي از كتاب خاطر ات دكترشريعتي اشاره كرد و گفت : شركت پژو اطلاعيه اي منتشر كرده بود كه به  دنيال استخدام چند جامعه شناس بود وپس از دیدن این اطلاعیه دکتر شریعتی می‌رود و با مدیران این شرکت صحبت می‌کند و می‌پرسد رابطه این دو موضوع با هم چیست و آن‌ها می‌گویند مهمترین دغدغه ما فروش محصول و پسندیده شدن کالا از سوی مشتری است و ما باید بدانیم که چه موضوعاتی برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و نسبت به همان خواسته‌ها روی به تولید بیاوریم.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت  تاكيد كرد : صنعت خودروسازی ما هم اگر بنا دارد که پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد باید نظرات مردم را بطور جدی دنبال کند زیرا در نهایت این مشتری است که میزان تولید را معین می‌کند.
منبع: پدال نیوز
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا