اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

ده شرکت برتر فلزات و معادن در سال 2020

به گزارش صنعت کار، بزرگترین شرکت های فلزی و معدنی جهان: ده برتر از نظر درآمد به ترتیب شامل  گلنکور با 215.1 میلیارد دلار، شرکت MinMetals چین با 85.86 میلیارد دلار، آرسلورمیتال با 70.62 میلیارد دلار، پوسکو با 55.58 میلیارد دلار، شرکت بی اچ پی با 44.2 میلیارد دلار، ریوتینتو با 43.17 میلیارد دلار و واله با 37.57 میلیارد دلار می شود.

گلنکور برترین شرکت معدنی

گلنکور از کاهش 2.27 درصدی درآمد سالانه در سال 2019 خبر داد که دلیل اصلی آن کاهش قیمت کالاها به ویژه ذغال سنگ و همچنین تقاضای ضعیف فروکروم و کبالت در اروپا بود. این شرکت تمرکز خود را بر روی کالاهایی از جمله کبالت و نیکل قرار داده است که به کم کربن سازی تأمین انرژی کمک می کند.

گلنکور در 35 کشور حضور دارد و بیش از 180 سایت استخراج را اداره می کند که به دلیل همه گیری بیماری کرونا در سطوح مختلف تحت تأثیر قرار گرفته اند با این حال اکثر سایت های شرکت در سطوح عادی کار می کنند.

عملیات در معادن راگلان و ماتاگامی در کانادا به طور کامل متوقف شده است ، در حالی که توسعه معادن در جمهوری دموکراتیک کنگو و قزاقستان به تأخیر افتاده است. این شرکت همچنین از کاهش هزینه های سرمایه ای بین 1 میلیارد و 1.5 میلیارد دلار از هدف اولیه 5/5 میلیارد دلاری خبر داد.

گلنکور یک شرکت منابع طبیعی متنوع و مستقر در سوئیس است. این شرکت در فعالیت های تجاری مرتبط با فلزات و مواد معدنی ، محصولات انرژی زا و محصولات کشاورزی فعالیت می کند. این شرکت بیش از 60 کالا تولید و به بازار عرضه می کند و تقریباً 150 دارایی و دفاتر در سراسر جهان اداره می کند.

نگاهی به دهمین شرکت برتر لیست

واله از افزایش درآمد 2.7 درصدی در سال 2019 خبر داد که ناشی از افزایش قیمت فروش سنگ آهن و گندله سنگ آهن با وجود حجم کمتر فروش نیکل و مس بود. خرابی سد باطله در معدن Corrego do Feijao در Minas Gerais تأثیر قابل توجهی بر عملکرد مالی شرکت و در نتیجه هزینه های 7.4 میلیارد دلار داشت ، اگرچه هنوز میزان کامل تأثیر آن مشخص نشده است.

این حادثه منجر به کشته شدن 270 نفر شد و برخی از باطله های موجود در رودخانه پارائوپبا را رها کرد و باعث خسارات مالی و زیست محیطی شد. واله با بسیج بیمارستان ها ، تأمین آب و جابجایی موقت به آسیب دیدگان پاسخ داد. این شرکت همچنین کارهای زیرساختی انجام داد و کمک مالی به مناطقی کرد که تحت تعلیق استخراج قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا