اخبارصنعت و معدن

کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

به گزارش صنعت کار، در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک ‌میلیون و ۳۹۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۱۲ دلار معامله شد.

دیروز (یکشنبه) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۱۶ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت نیم سکه نیز دیروز با بهای هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان و سکه گرمی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای ابتدایی هفته جاری نسبت به روزهای قبل با روند افزایش همراه شد و تشدید قیمت ارز، ‌قیمت سکه و طلا را نیز تحت تاثیر قرار داد. قیمت طلا و دلار نیز امروز در حالی پایین آمد که بازار شاهد ثبات قیمت سکه بود. هر اونس طلا، نیز امروز به یک هزارو ۹۰۲ دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش داشت. همچنین بازارهای آسیایی نیز به دلیل خوش بینی ایجاد شده نسبت به تولید واکسن کرونا و بسته محرک مالی شاهد افزایش شاخص ها بودند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا