اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

«بایدن» از تولید مواد معدنی حیاتی داخلی حمایت می کند

به گزارش صنعت كار، این یک مزیت بالقوه برای صنعت معدن ایالات متحده است. بایدن تقریباً در تمام نظرسنجی های اخیر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ، کمتر از دو هفته تا روز انتخابات پیش است. انتظار می رفت که ریاست جمهوری بایدن با مقررات زیست محیطی دوران اوباما که رشد در بخش معدن ایالات متحده را مهار می کند ادامه یابد – بایدن معاون رئیس جمهور اوباما بود – اما این نامزد از تولید فلزات مستقر در ایالات متحده برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی ، صفحات خورشیدی حمايت كرده است.

دولت فعلی ترامپ به طور مداوم حمایت خود را از صنعت معدن ایالات متحده ابراز داشته است و ترامپ طی مدت چهار سال خود چندین دستور اجرایی برای تشویق پروژه های استخراج معادن آمریکا صادر کرده است.

دولت ایالات متحده در سالهای اخیر با تسلط فزاینده چین بر مواد معدنی حیاتی دست به گریبان است – چین به بزرگترین تولید کننده یا مصرف کننده فلزات خاکی کمیاب در جهان تبدیل شده است که برای وسایل نقلیه الکتریکی ، تلفن های هوشمند و رایانه ها ، سلاح ها و سیستم های دفاعی و سایر موارد استفاده می شود. فن آوری ها چین بیش از 90٪ تولید مواد معدنی کمیاب در جهان را کنترل می کند.

ترامپ اخیراً با امضای یک دستورالعمل برای شروع فرآیند تقویت پردازش مواد معدنی مورد حمایت دولت ، این وضعیت را یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد. قانون موارد اضطراری ملی به وزارت کشور ایالات متحده این امکان را می دهد تا از اختیارات خود تحت قانون تولید داخلی برای تأمین بودجه فرآوری مواد معدنی داخلی استفاده کند. دولت آمریكا تمایل زیادی به كاهش قدرت چین در زمینه عرضه خاك های نادر در جهان دارد و این اقدام ترامپ بدان معنی است كه بودجه بیشتری برای پروژه های معدن داخلی در دسترس خواهد بود.

منابعی که به طور ناشناس با رویترز صحبت می کردند گفتند که بایدن با هدف دستورات ترامپ در تشویق استخراج معدن داخلی موافق است ، اما با سخنان ضد چین ترامپ و همچنین تلاش های وی برای ساده سازی مجوزهای فدرال مخالف است.

انتهاى پيام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا