نفت و پتروشیمی

بازدید اردکانیان از شهرستان های استان تهران


به گزارش صنعت کار، رضا اردکانیان صبح فردا راهی شهرستان پاکدشت خواهد شد تا ضمن بازدید از عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران و بهره‌برداری از مخزن 15 هزار مترمکعبی این شهرستان، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر پاکدشت را نیز آغاز کند.
وزیر نیرو در ادامه با حضور در شهرستان ورامین از پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به ورامین بازدید خواهد داشت. همچنین افتتاح خطوط انتقال آب از تصفیه خانه هفتم به قرچک و خط انتقال آب از مخزن عباس آباد به شهر ورامین نیز بخش دیگری از سفر یک روزه اردکانیان به شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته وزیر نیرو پیش از ظهر پنجشنبه راهی شهرستان پردیس خواهد شد تا عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس را آغاز کند. اردکانیان همچنین ضمن بازدید از حفاری تونل انتقال فاضلاب منطقه رودهن، مرکز پایش رهبری و تاسیسات آب و فاضلاب شهرهای شرق استان تهران را نیز افتتاح خواهد کرد.
بازدید از رودخانه جابان، منطقه گردشگری وادان و عملیات اجرایی سد نمرود بخش دیگری از برنامه‌های وزیر نیرو در بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب استان تهران خواهد بود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا