اخبارصنعت و معدن

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

به گزارش صنعت کار، «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم آورده است: «نظر به شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در چارچوب مفاد اساس‌نامه و شرح وظایف مقرر آن سازمان نسبت به انجام وظایف و امور محوله تلاش کنید.»

مصاحب که از سال ۹۷ تاکنون، عضو هیات مدیره و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است، متولد سال ۱۳۵۴ در نایین و دانش آموخته DBA و MBA مدیریت عالی کسب‌وکار با گرایش استراتژیک، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی‌ـ جامعه شناسی و کارشناسی مهندسی برق‌ـ الکترونیک است.

عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و پیشرفته، عضو هیات عامل و معاون مرکز آموزش بازرگانی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، از جمله سوابق اجرایی مصاحب است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از آبان ۹۷ تاکنون با مدیریت «محسن صالحی‌نیا» اداره می‌شد که یکشنبه هفته گذشته به‌عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب شد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۱ شهرک و ۳۲۲ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌برداری، ۷۷ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۳۷ مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار، دو مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، ۸۷ هزار و ۸۶۳ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۶ هزار و ۴۱۳ واحد صنعتی و سه هزار و ۵۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۳۵ هزار و ۵۵۷ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

 

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا