اخبارصنعت و معدن

عملکرد موفقیت آمیز شرکت مس در نیمه نخست امسال

به گزارش صنعت کار، معاون مالی اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: پیشی گرفتن شرکت مس از اهداف مالی و بودجه‌ای، در حالی روی داده است که در دو ماه ابتدایی سال با رکود اقتصادی به دلیل شیوع بیماری کرونا و سقوط بازارهای جهانی روبه‌رو بوده‌ایم.
مهرانی بیان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری حدود 160 هزار تن کاتد به فروش رسیده و براساس این آمار شرکت ملی مس فراتر از چشم‌انداز شرکت به پیش رفته‌ است. همچنین بیش از 140 هزار تن کاتد و مفتول تولید شده‌ و در حال حاضر فروش شرکت از تولید آن پیشی گرفته است.
وی افزود: بر پایه آمار برنامه‌های شرکت ملی مس در نیمه نخست سال‌جاری براساس بودجه‌ریزی برنامه‌ریزی‌شده محقق شده است و براساس بودجه خوش‌بینانه به 280 هزار تن کاتد نیز دست خواهد یافت.
وی تصریح  کرد:  شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه فروش 15 درصد از برنامه خود جلوتر است. این موفقیت در حالی برای شرکت ملی صنایع مس ایران به دست آمده که در دو ماه نخست سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا هم در خارج و هم در داخل کشور اقتصاد با شیب بسیاری کندی در حرکت بود.

وی در ادامه با اشاره به تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای شرکت تصریح کرد: در شرکت، برنامه افزایش 10هزار میلیارد تومانی برای سال 99 پیش‌بینی شده است که تامین آن از طریق منابع داخلی شرکت صورت می‌گیرد. از این میزان 15 هزار میلیارد تومان بودجه سرمایه‌ای شرکت است که پیش‌بینی می‌شود در زمینه تامین منابع با هیچگونه مشکلی روبه‌رو نشود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا