اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

اعتصابی که برنامه تولید را کاهش داد

به گزارش صنعت كار، معدنچی انگلیسی-سوئیسی ، گلنکور ، به دلیل اعتصاب مداوم در معدن کلربیا در سرژون ، هدف تولید زغال سنگ در سال 2020 را 5.7 درصد کاهش داده است.

در حالی که این شرکت از بهبود عملکرد سه ماهه سوم در سراسر عملیات خود خبر داده، اما تغییرات در هدف ها  نشان دهنده کاهش بیشتر حاشیه سود و تولید زغال سنگ که  5 میلیون تن (4٪) کاهش یافته در نتیجه تمدید اعتصاب دو ماهه صنعتی در سرژون است.

از آنجایی که تولید زغال سنگ گلنکور از سال گذشته 20درصد کاهش یافت و به 83.5 میلیون تن رسید ، تحت تأثیر اعتصاب ، معدن کار برنامه تولید سالانه خود را از 114 میلیون تن به 109 میلیون تن کاهش داد.

ایوان گلاسنبرگ ، مدیر عامل گلنکور ، گفت: “ما برنامه تولید سال 2020 خود را حفظ می کنیم ، به استثنای زغال سنگ ، که برای اعتصاب طولانی مدت در سرژون تنظیم شده بود.  ما در به روزرسانی سرمایه گذار در تاریخ 4 دسامبر ، به روزرسانی مشاغل کاملی از جمله پیشرفت در زمینه اقدامات مربوط به تغییر اقلیم ارائه خواهیم کرد.

به طور کلی تولید فصلی دنباله ای عملکرد گلنکور عمدتا تحت تأثیر توقف کوتاه مدت مربوط به شیوع ویروس کرونا  در Q2 قرار گرفت، همانطور که توسط دولت های ملی و محلی اعمال شده است.

‏ گلنکور عملکرد عملیاتی سه ماهه سوم خوبی را ارائه داده است ، از جمله ادامه موفقیت آمیز کاتانگا ، که همچنان برای دستیابی به ظرفیت طراحی تا پایان سال در مسیر باقی مانده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا