اخبارصنعت و معدن

تداوم راه شهدا با ریشه کنی فقر در جامعه، ایجاد اشتغال و رفاه نسبی میسر است/ شهید سلیمانی شخصیتی مردمی و متواضع بود

به گزارش صنعت کار، علیرضا رزم‌حسینی پس از ادای احترام و قرائت فاتحه بر مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: برای استقرار انقلاب شکوهمند اسلامی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی داده شده است.

وی ادامه داد: عزیزترین فرزندان این ملت، خالصانه از جان خود گذشتند، ایثار و فداکاری کردند تا این کشور پابرجا و پر افتخار باقی بماند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید فقر را در جامعه ریشه کن کنیم و مردم توانمند شوند.

رزم حسینی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کشور پابرجا و همچنان با افتخار بماند باید رفاه نسبی ایجاد شود و جوانان اشتغال داشته باشند.

وی ادامه داد: شهدا برای سربلندی این ملت جان خود را فدا کردند و اگر می‌خواهیم این کشور سربلند بماند باید همه مردم و مسئولان با وحدت و همدلی دست در دست هم بدهند تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

وزیر صمت تصریح کرد: هر کسی در هر جایی و در هر سنگری که مشغول است باید با همت مضاعف و کار مضاعف به وظیفه و مسئولیت خود عمل نماید.

همسنگری با حاج قاسم سلیمانی برای من یک افتخار بزرگ بود

رزم حسینی همسنگری با حاج قاسم سلیمانی در دوران هشت ساله دفاع مقدس را یک افتخار برای خود دانست و گفت: ایشان شخصیتی کم نظیر در تاریخ ایران بوده است که متعلق به همه مردم ایران و همه آزادی‌خواهان در سراسر دنیا می باشد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم با همه وجود برای رضای خدا فداکاری و ایثار کرد، او شخصیتی مردمی و متواضع بود که در همه سنگرها حضوری فعال و پرتلاش و ایثارگرانه داشت.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا