اخبارصنعت و معدن

برگزاری آنلاین آیین تقدیر از 25 شرکت بهره ور و 9 پروژه بهبود بهره وری توسط ایمیدرو

به گزارش صنعت کار، هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی حاصل مدل بهره وری معدن و صنایع معدنی ایران است و توانسته به عنوان الگویی بومی به شرکت های این حوزه معرفی شود. یکی از نکات مورد توجه ایمیدرو در روند تدوین و اجرای این مدل و جایزه، فاصله گرفتن از برگزاری مراسمی تشریفاتی است.

‌ از سوی دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری همایش ها بصورت حضوری، همایش امسال بصورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

ارایه مدل همراه با برگزاری دوره های آموزشی رایگان، بحث و تبادل نظر با ذینفعان، مشاوره و ارایه فرصت های بهبود بهره وری برگرفته از همان نگرش اولیه است. شرکت هایی که متقاضی حضور در این جایزه شده اند خود را در سطوح مختلف بهره وری به محک گذاشته اند.

در این راستا ایمیدرو به عنوان سازمانی راهبر و همچنین مجری، با همراهی بدنه علمی و دانشگاهی، مسیری برای تعالی سازمان ها هموار کرده است. استفاده از تیم خبره حوزه بهره وری در تدوین، اجرا و بازبینی نشان از هدفمندی برگزاری سالانه این رویداد دارد. از سوی دیگر مدلی که پیش روی شرکت ها قرار گرفته، نسخه بازبینی و به روز شده آن است که منعکس کننده بازخورد دوره های پیشین خواهد بود. این مهم نیز در یک شرایط تعاملی و با فرایندهای علمی انجام شده است.

مدل بهره وری معدن و صنایع معدن ایران کل زنجیره این بخش ها را تحت پوشش قرار می دهد و محدود به شرکت های دولتی یا خصوصی نیست و در یک نگاه متوازن، سنجش را انجام می دهد. به همین سبب سازمان هایی که آماده به محک گذاشتن کارایی و اثربخشی خود در حوزه های خدماتی،‌ تولیدی، قیمت گذاری و ارایه محصول هستند، وارد مرحله ارزیابی و امتیازدهی می شوند.

با توجه به اینکه این جایزه از سوی سازمان ملی بهره وری مورد تایید قرار گرفته است را باید سرآغاز تحول در بهره وری شرکت های این حوزه دانست که می توان به اثربخشی آن امیدوار بود و همه ساله نتایج آن را در مسیر رو به توسعه شرکت ها مشاهده کرد.

همایش فوق از لینک زیر قابل مشاهده است.

  http://live718.videocake.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا