اخباربانک و بیمهبرتربرگزیده

آیین گشایش مجتمع تخصصی بیمه ملت در غرب تهران

به گزارش صنعت کار، مراسم افتتاحیه مجتمع خدمات بیمه‌ای غرب تهران همزمان با سالروز تاسیس بیمه ملت با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر دلفراز با اشاره به اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از اولویت‌های بیمه ملت گفت: لازمه افزایش پورتفو و ماندگاری مشتریان، رضایت مشتری است که با ایجاد شعب جدید و پرداخت به‌موقع خسارت می‌توان به این مهم دست پیدا یافت.

مدیرعامل بیمه ملت راه‌اندازی مجتمع خدمات بیمه‌ای بیمه ملت در غرب استان تهران را به منظور ارائه بهتر خدمات به نماینده‌ها ذکر کرد و گفت: این مجتمع با صدور در کلیه رشته‌های بیمه‌ای نسبت به پرداخت خسارت به ویژه خسارت جانی فعالیت خواهد کرد.

وی راه‌اندازی مجتمع غرب تهران را در جهت شکوفایی بیمه ملت، ارتقای پورتفو و ارائه خدمات مطلوب دانست و اظهار کرد: این گام، بسیار خوب طرح‌ریزی شه و با توجه به مصوبه هیات‌مدیره به زودی راه‌اندازی شعبه‌ در استان‌های استراتژیک را نیز شاهد خواهیم بود.

دلفراز با تاکید بر این‌که مجتمع تخصصی غرب تهران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای برنامه‌های استراتژیک شرکت گام برمی‌دارد؛ بیان کرد:  هدایت و راهبری امور مربوط به شعبه، حفظ مشتریان موجود، تلاش موثر در جهت شناسایی بازار و جذب مشتریان جدید از جمله فعالیت‌هایی است که در این مجتمع به انجام می‌رسد.

وی همچنین اهمیت مدیریت ریسک، افزایش پورتفوی سودآور و کنترل ضریب خسارت را برشمرد و افزود: ارائه نرخ‌های کارشناسی به موقع و مناسب مشتریان با هماهنگی واحدهای فنی، ارزیابی دقیق خسارت‌ها و… از وظایفی است که انتظار می‌رود این مجتمع بتواند به خوبی از عهده آن برآید.

مدیرعامل بیمه ملت، به اهمیت ایجاد فضایی مناسب برای حرکت شبکه فروش به سوی رشد و شکوفایی بیان کرد: مجتمع تخصصی بیمه ملت در غرب تهران، با توجه به موقیعت مکانی و دسترسی آسان در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به مشتریان و بیمه‌گزاران عزیز خدمات مطلوبی ارائه خواهد داد و امیدواریم سبب انجام کارها با سرعت و رضایت بیشتری باشد.

وی در همین خصوص ادامه داد: با هدف ارائه خدمات و توضیحات بیشتر به مشتریان حضوری، در طبقه همکف این مجتمع، کارشناسان  آماده سرویس‌دهی و پاسخگویی به شبکه فروش و مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

دکتر دلفراز، در پایان سخنان خود با قدردانی از همه کسانی که در راه‌اندازی این مجتمع همراهی کرده‌اند، گفت: امیدوارم همکارانم که در این شعبه و در دیگر شعب و واحدهای مجموعه بیمه ملت مشغول فعالیت هستند تمام تلاش خود را به منظور پاسخگویی مناسب و به موقع به مشتریان به کار بگیرند.

*

رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت؛ افتتاح مجتمع خدمات بیمه‌ای غرب و نیز عملکرد مثبت بیمه ملت را حاصل زحمات تمامی مدیران ارشد و کارکنان این شرکت دانست و گفت: ما پرچم‌دار و امانت‌دار شرکت و دستاوردهای آن هستیم و با توجه به شرایط جامعه با همدلی و تلاش باید بکوشیم تا این امانت را به درستی به سرمنزل مقصود برسانیم.

بهروز اسدنژاد به خرید ساختمان مرکزی بیمه ملت اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای سیستم و زیرساخت‌های فناوری با توجه به الکترونیک بودن بیمه ملت از جمله استراتژی‌های مهم شرکت است و امیدواریم بتوانیم کارنامه مناسبی را از خود به جای بگذاریم.

*

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه ملت، «علی مطیع» به عنوان سرپرست مجتمع خدمات بیمه‌ای غرب تهران منصوب شد.

در بخش دیگری از آیین افتتاحیه مجتمع خدمات بیمه‌ای بیمه ملت در غرب تهران؛ «مهناز ابراهیمی» به عنوان مدیرمالی و «ناصر رشیدی» به عنوان مدیر بیمه‌های انرژی و مهندسی حکم خود را از مدیرعامل بیمه ملت دریافت کردند.

 

شایان ذکر است در آیین گشایش مجتمع خدمات بیمه‌ای غرب تهران، دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، همراه با معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت حضور داشتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا