اخباربرترصنعت و معدن

اصلاح و بازنگری در رویه‌ها، فرآیندها و ساختار وزارتخانـه

به گزارش صنعت کار، سعید زرندی که با حفظ سمت معاونت طرح و برنامه به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است در جلسه با مدیران این معاونت افزود: به دنبال پیوند بین اهداف بودجه وزارتخانه و برنامه‌های تدوین شده می‌باشم و باید منابع را به صورت هدف‌مند هدایت کرد.

وی گفت: نگاه سنتی به موضوعات بودجه، فرآیندها و تشکیلات نمی‌تواند پاسخگوی شرایط امروز کشور باشد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع تاکید کرد: موضوع تمرکز در سیستم های اطلاعاتی وزارتخانه، توجه ویژه به بخش آی تی و استفاده از استارت اپ ها در ماموریت ها دنبال خواهد شد.

زرندی تصریح کرد: تلاش داریم با هم‌فکری صاحب‌نظران این بخش، برنامه عملیاتی با نگاه نوین در حوزه مختلف چون منابع انسانی، ساختار و تشکیلات سازمانی و بودجه تدوین نماییم.

وی با تقدیر و سپاس از همه معاونان و مدیران قبلی این معاونت که برای اعتلای بخش صنعت، معدن و تجارت تلاش کرده‌اند، افزود: باید بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات اداری و یا مقاومت در برابر تغییر بتوانیم در زمینه ساختار متناسب با شرایط تولید و تجارت اقدام نماییم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت: آمادگی کامل برای دریافت نظرات و ایده‌های خلاقانه و نوین در زمینه تحول در ساختار، تشکیلات و منابع انسانی هستم.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا