اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

استفاده از شبکه های فیبر نوری در معادن

به گزارش صنعت كار، معادن از نظر تاریخی و در حال حاضر، یک محیط کاملاً سخت برای مردم و ماشین آلات برای کار محسوب می شوند.

در واقع، این شرایط سخت است و به طور معمول مانع از ورود برخی از پیشرفت های تکنولوژیکی به سایت های این بخش می شود.

با وجود این که تغییر جهانی را به سمت بخش متصل تر و دیجیتالی هدایت می شود، چنین ابزارهایی برای ساده سازی عملیات و ایجاد “معادن هوشمند” آینده در معادن آورده می شوند.

فیبر نوری تنها یکی از راه حل های ارائه شده برای افزایش کارایی، ایمنی و تأثیرات زیست محیطی در این سایت ها است.

در حالی که به طور سنتی این کابل ها برای استفاده در معادن بسیار ظریف بودند، راه حل های تخصصی فیبر نوری در صنعت شروع به حرکت می کنند و جعبه ابزار HUBER + SUHNER مزایای قابل اثبات مهار صحیح این فناوری را نشان می دهد.

یک راه حل هوشمندانه

یک مطالعه با بررسی بازار متفاوین نرخ رشد 14.9 ٪ برای اشتغال هوشمند در سال 2022 پیش بینی کرد ، تقویت کنید که پیش بینی می شود از طرف عوامل تقسیم شده برای ایمنی، بهره وری و سود بیشتر باشد.

توماس پل، رئیس صنعت واحد بازار در HUBER + SUHNER ، اظهار داشت که فیبر نوری بخش مهمی در دستیابی به این روش جدید و هوشمند استخراج است.

وی گفت: “استفاده از فیبر نوری به سرعت در حال گسترش است، در واقع به مدرن ترین حالت تبدیل شده است.”  “موفقیت در معدن نیز به تقویت قدرت استفاده از فیبر نوری در سایر برنامه های محیط سخت کمک می کند.”

استخراج احتمالاً سخت ترین محیطی است که تجهیزات صنعتی می تواند در معرض آن قرار بگیرد ، و موانع ورود برای فیبرهای نوری زیاد بود.

فیبر نوری می تواند امکان انتقال مقادیر زیادی داده را از طریق یک سایت فراهم کند.  همچنین می تواند شرکت ها را قادر به درک پیچیده تری از زمین استخراج شده و در نتیجه عملیات را سازگار کند تا علاوه بر کارآیی ، عملیات از نظر زیست محیطی پایدارتر باشد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا