اخباربرترصنعت و معدن

تولید بیش از ۱۳.۹ میلیون تن شمش فولادی

به گزارش صنعت کار، به نقل از جداول آماری وزارت صنعت، معدن وتجارت حاکی است: میزان تولید شمش فولادی در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ برابر با ۱۲ میلیون و ۷۸۲.۳ هزار تن بود.

افزایش تولید ۱۱.۷ درصد شهریور

باستناد آمارهای وزارتخانه مزبور، شهریورماه امسال میزان تولید شمش فولادی به رقم دو میلیون و ۴۶۹.۳ هزار تن رسید که نسبت به دو میلیون و ۲۰۹.۹ هزار تن عملکرد ماه مرداد ۹۹ افزایش ۱۱.۷ درصدی را ثبت کرد.

۱۱.۶ میلیون تن تولیدات فولادی

تولیدات فولادی( مقاطع تخت و طویل)  در نیمه ابتدایی امسال رقم ۱۱ میلیون و ۶۶۴ هزار تن را نشان می دهد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را گواهی می دهد.

سال گذشته در نیمه نخست ۱۰ میلیون و ۵۹۹.۱ هزار تن تولیدات فولادی انجام شد که امسال بیش از یک میلیون و ۶۵ هزار تن افزایش دارد.

مقاطع فولادی بارشد ۶.۱ درصدی

آمارهای مورد بررسی نشان می دهد که شهریورماه امسال دو میلیون و ۲.۹ هزار تن تولیدات فولادی ( مقاطع) انجام شد که نسبت به مرداد ماه ۹۹ با رقم یک میلیون و ۸۸۷.۱ هزار تن افزایش بالغ بر ۶.۱ درصدی را ثبت کرد.

انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، پیش از این میزان تولید شمش فولاد( فولاد میانی) را در نیمه نخست امسال ۱۴ میلیون و ۳۹۲ هزار تن اعلام کرد که در مقایسه با ۱۳ میلیون و ۸۹ هزار تن عملکرد ۶ ماهه ابتدایی ۹۸ رشد ۱۰ درصدی دارد.

همچنین میزان تولیدات فولادی در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز از سوی انجمن یاد شده ۱۱ میلیون و سه هزار تن ثبت شد و در مقایسه با ۱۰ میلیون و ۱۷۳ هزار تن عملکرد پارسال، افزایش هشت درصدی دارد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا