اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

«بایدن» چه تصمیمی برای بخش معدن دارد؟

به گزارش صنعت کار، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی هنوز به طور رسمی نتیجه را قبول نکرده است و تا زمان تحلیف رئیس جمهور منتخب بایدن در ژانویه 2021 در کاخ سفید باقی خواهد ماند ، پیروزی بایدن – چهار روز پس از روز انتخابات اعلام شد.

بازارهای جهانی نیز در پاسخ به پیروزی معاون رئیس جمهور سابق متحد شدند.

ترامپ بارها و بارها با اعلام نتایج تقلب در رای دهندگان که توسط مخالفانش ترتیب داده شده است ، به رقابت پرداخته است – اما نه ترامپ و نه تیم وی هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعاها ارائه نکرده اند.

یکی از ستون های مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 تعهد وی برای تقویت مجدد صنعت ایالات متحده ، از جمله معدنکاری ، و به ویژه بخش زغال سنگ بود.  در حالی که دولت وی مقررات مربوط به دوره اوباما را که روند کار را کندتر می کرد ، حذف کرد و نتایج را برای بخش زغال سنگ متفاوت دانست ، و حتی قبل از همه گیری کرونا مشاغل همچنان در حال سقوط بودند.

در همین حال ، بایدن به عنوان سیاستی از سیاست های پیشگیرانه اقلیم انتخاب شد که می تواند تغییر عمده ای در ایالات متحده به دور از سوخت های فسیلی و به سمت انرژی های تجدید پذیر باشد.

 

انجمن ملی معدن: “اکنون زمان حرکت به جلو است

ریچ نولان ، رئیس و مدیرعامل انجمن ملی معدن (NMA) ، با تبریک به  بایدن رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: “صنعت معدن مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن رئیس جمهور منتخب و معاون انتخاب شده برای کمک به پیشبرد آمریکا است.  بهبود اقتصادی پس از همه گیری باید انجام شود و کشور ما را در مسیر قاطعی برای آینده ای سعادت قرار گرفته است. ”

نولان گفت: “با همکاری ما می توانیم رقابت صنایع موجود را افزایش دهیم و زنجیره های تأمین داخلی خود را دوباره برقرار و تقویت کنیم.”

وی افزود: “ما می توانیم وابستگی خود را به كشورهای خارجی برای مواد معدنی كه می توانیم آنها را استخراج و در اینجا استفاده كنیم ، کاهش دهیم ، در حالی که اشتغال بیشتری ایجاد می کنیم.

“وی ادامه داد: ما می توانیم انرژی مقرون به صرفه قابل اطمینان برای همه تولید کنیم ، در حالی که جهان را در توسعه و استقرار فن آوری های کاهش انتشار برای سوخت هایی که ادامه می دهند نیازهای انرژی جهان را هدایت می کنند ، هدایت می کنیم.  با همکاری یکدیگر ، ما منتظر فرصت هستیم و از چالش استقبال می کنیم. ”

 

“انتظار می رود که بایدن یارانه های مالیات دهندگان را برای شرکت های سوخت فسیلی حذف کند”

 

“جایی که این بخش در مقابل آقای ترامپ متضرر می شود، زغال سنگ است ، جایی که انتظار می رود آقای بایدن یارانه مالیات دهندگان را برای شرکت های سوخت فسیلی حذف کند ، اگرچه او مشتاقانه به رای دهندگان اطمینان داده است که قصد ندارد صنعت را از بین ببرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا