اخباربانک و بیمه

واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش صنعت کار، این بانک برای آن دسته از افرادی که تمايل به استفاده از تسهيلات بانک مهر ایران را داشته، اما در حال حاضر قادر به ايجاد ميانگين حساب لازم برای دریافت از تسهيلات نيستند، اين امكان را فراهم کرده تا با واريز مبالغ مستمر بر اساس انتخاب خود و در یک بازه زمانی مشخص، در آینده از تسهيلات اين بانك بهره‌مند شوند.

 

طرح تداوم مهر مناسب چه کسانی است؟

یکی از اقشاری که این طرح می‌توان مناسب حال آن‌ها باشد، افرادی هستند که از تسهیلات این بانک استفاده کرده و حداقل دو سال از بازپرداخت اقساط تسهيلات فعلي ايشان باقي مانده است. همچنین دانشجویانی که حداقل دو سال از زمان تحصیل آن‌ها باقي مانده و تمايل دارند پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه و بر اساس واريز مستمر ماهانه به‌اندازه ۲۴ مرحله، از تسهيلات بانک پس از فارغ‌التحصيلي بهره‌مند شوند.

 

مزایای طرح تداوم مهر

امکان پس‌انداز مبالغ خرد تا ۶۰ ماه و همچنین استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت انتخابی مد نظر حداقل معادل تعداد ماه‌های واريزي و متناسب با ميانگين ايجادی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه از زمان افتتاح حساب و واریز ۲۴ مرحله مبلغ انتخابي برای واريز مستمر ماهيانه و امکان برداشت کل مبلغ اندوخته در سپرده پس‌انداز بلافاصله پس از دریافت تسهیلات مربوطه از جمله مزیت‌های طرح تداوم مهر است. افزون بر این، امکان بهره‌مندی از 10 درصد ضریب بیشتر در مقايسه با تسهيلات امتيازي بانک دیگر مزیت این طرح به شمار می‌رود.

 

چگونه در طرح تداوم مهر شرکت کنیم؟

متقاضیان و مشتریان دارنده حساب پس‌انداز یا جاری مي‌توانند با شرکت در طرح تداوم مهر، سپرده مرتبط را افتتاح کرده، مدت زمان واريز و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به واريز مبالغ مستمر ماهانه خود اقدام کنند. این افراد در پايان مدت زمان انتخابي، از تسهيلات این طرح با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند می‌شوند.

برای مثال مشتری بانک مهر ایران که در حال حاضر دارای وام فعال به میزان ۲۰ ميليون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه بوده و متقاضي شرکت در طرح تداوم مهر است، در صورت واريز مبلغ مستمر ماهيانه ۴۱۱هزار تومان به مدت ۳۶ ماه به همراه اقساط تسهيلات فعلي، مي‌تواند پس از اتمام واريز مبالغ مستمر ماهانه و تسويه تسهيلات قبلي، از ۲۰ ميليون تومان تسهيلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۴۸ ماهه با كارمزد ۴ درصد بهره‌مند شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا