اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

واگذاری هوشمند AutoMine برای کامیون های معدنی

به گزارش صنعت کار، مدت هاست که چشم اپراتورهای استخراج معادن در سراسر جهان به فناوری های هوشمند استخراج معدن است که امکان فعالیت بدون سرنشین را فراهم می کند.  حمل و نقل کامیون به ویژه برای کاهش آسیب تجهیزات ، کارایی بالا ، کاهش هزینه ها ، مدیریت موفق از راه دور و بهبود ایمنی شناخته شده است.

وقتی نوبت به توسعه Sandvik’s AutoMine for Trucks می رسد ، یک سیستم اتوماسیون برای ناوگان مشترک دارای همان منطقه تولیدی، این شرکت با به روزرسانی سیستم حمل و نقل مستقل رمپ ، گام مهمی در جهت بهبود خدمات خود برداشت.

با ارائه حمل و نقل نه تنها در شرایط زیرزمینی بلکه در سطح زمین ، عملکرد جدید هوشمند تحویل سیستم امکان تغییر ناوبری از زیرزمینی به سطح را در زمان واقعی فراهم می کند و مشارکت در تمام مراحل چرخه تخلیه را امکان پذیر می کند.

 

 مشخصات عملکرد جدید واگذاری هوشمند AutoMine برای کامیون ها

‏ Sandvik قبل از این توسعه یک سیستم کاملا مستقل زیرزمینی که می تواند در سطوح معدن، از جمله در بخش های معدن زیرزمینی و سطحی کار کند، سال ها بود که فناوری های کامیون مستقل را تولید می کرد.

 

” دیوید هالت ، مدیر خط تولید Sandvik می گوید: این سیستم از یک تحویل خودکار یکپارچه بین سیستم موقعیت یابی زیرزمینی و سطحی استفاده می کند که در آن کامیون ها بدون توقف در درگاه حرکت می کنند.  پس از تخلیه ، آنها بلافاصله به چرخه تولید بعدی ادامه می دهند تا بار دیگری را از زیر زمین دریافت کنند. ”

سیستم به روز شده برای افزایش بهره وری و افزایش ایمنی عملیات طراحی شده است.

‏ AutoMine برای کامیون ها برای سازگاری با کامیون های Sandvik iSeries طراحی شده است و می تواند در همان سیستم تولید همراه با لودرهای Sandvik iSeries ترکیب شود.

 

 افزایش ایمنی و انعطاف پذیری ناوگان AutoMine

‏ AutoMine به روز شده برای کامیون ها مجهز به سیستم کنترل دسترسی (ACS) است ، مکانیزمی ایمن که با جدا کردن عملیات خودکار از فعالیت های دستی ، برای دور نگه داشتن کارکنان از خطرات طراحی شده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا