اخبارصنعت و معدن

ذوب آهن اصفهان در شرایط سخت، با توان خود بر مشکلات غلبه کرده است

به گزارش صنعت کار، آیت ا… صدیقی در این دیدار از زحمات تلاشگران ذوب آهن اصفهان در عرصه صنعت قدردانی کرد و برای آن ها نشاط در کار، موفقیت در زندگی و مصونیت از بلاها و آفت ها را از پروردگار مسئلت نمود.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان در شرایط سخت اقتصادی متکی به خود است و بدون دریافت یارانه انرژی و بدون حمایت خاصی، توانسته زیان ها را جبران کند. این امر نشان دهنده تلاش کارگران و مسئولین این شرکت است و باید خدا را شکر کرد که این مجموعه پرتلاش بر مشکلات فائق آمده است.

آیت ا… صدیقی یاد آور شد: مدیریت مناسب در این شرکت موجب دلگرمی کارکنان شده و تلاش این کارگران باعث شده که از شرایط خوب در تولید برخوردار باشند.

وی از فعالیت های فرهنگی ذوب آهن اصفهان نیز تقدیر نمود و گفت: فعالیت های فرهنگی که ایمان و تقوا را رشد بدهد، از تولید و پیشرفت جدا نیست. منفعت کارهای فرهنگی برای سازمان بسیار زیاد است و حاصل آن، تربیت مدیرانی همچون شهید تهرانی مقدم است.

وی پنج عامل آموزش، به کاربستن آموخته ها، نوآوری، مجاهدت در کار و اتحاد را عامل موفقیت دانست و افزود: همه ما باید همواره گوش شنوا داشته باشیم و در معلومات خود در جا نزنیم. کسب مهارت ها و دانش جدید از وظایف مومن است و هرگز نباید کسب علم را متوقف نمود. همچنین به کار بستن این دانش و علم جدید است که می تواند در کار اثر خود را نشان دهد .

امام جمعه موقت تهران ، هجرت و در نوردیدن مرزهای جدید را از دیگر الزامات موفقیت دانست و گفت: مومن هرگز نباید دو روزش همانند هم باشد و نوآوری را در کار مد نظر قرار دهد. این نوآوری و تحول، عامل جهش تولید است که مقام معظم رهبری فرمودند. در واقع نباید در انتظار حمایت خاصی باشیم بلکه باید با امکانات موجود حرکت کنیم تا تحول صورت گیرد و جهش تولید محقق شود .

آیت ا… صدیقی جماعت و اتحاد را از ارزش های مهم دین مبین اسلام و یکی دیگر از عوامل موفقیت در کار دانست و  گفت: مدیریت می تواند این اتحاد را در کارکنان ایجاد کند. مدیران باید به سازمان مانند خانواده نگاه کنند و کارکنان را همچون اعضاء آن بدانند و همچون پدر، بدون منت بسیار به آن ها محبت کنند.

وی افزود: مدیران باید روی باز و محبت بسیار داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار باشند و از یادگرفتن از مجموعه خود پرهیز نکنند و آن را افتخار بدانند.

منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت نیز در این دیدار به تشریح عملکرد و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان پرداخت و برنامه های این شرکت برای پیشرفت و توسعه را بیان کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا