اخبارصنعت و معدن

۲۰۳۰ نماد رسیدن «گل‌گهر» به قله فناوری کشور

به گزارش صنعت کار، مجید علیدادی سلیمانی، معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار کرد: تحقق این هدف تاثیر بسزایی بر جایگاه شرکت‌های معدنی خواهد داشت. بنابراین تعاملات بین‌المللی در این زمینه یکی دیگر از مسائل مهم در دهه آینده است که شرکت گل‌گهر هم بر آن تاکید ویژه‌‌ای دارد.

وی افزود : تعامل با دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور یکی از رویکردهایی است که توسعه منابع انسانی متخصص و جذب نخبگان را در مجموعه امکان‌پذیر می‌کند. واحدهای تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها می‌توانند نقشی مهم و کاربردی در تسهیل و تسریع توسعه سرمایه انسانی شرکت‌های معدنی طی یک دهه آینده ایفا کنند.

به گفته علیدادی سلیمانی، از نگاه مجموعه گل‌گهر، نيروی انسانی، يک سرمايه گران‌مايه است که ارزش آن با هر نوع ذخيره پولی و مانند آن قابل جبران نيست. بنابراين توسعه نيروی انسانی در گل‌گهر فرصت‌هایی را به‌وجود می‌آورد که بيش از پيش منجر به ارتقای جايگاه اين شرکت می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، به عنوان یک شرکت پیشرو، از چندی پیش مراحل هوشمندسازی معادن و سایر واحدهای معدنی خود را آغاز کرده است و بی‌تردید تا سال ۲۰۳۰ شاهد تحولات عظیمی در مجموعه خواهیم بود.

به گفته معاون توسعه مديريت و سرمايه، انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با وجود پیش‌بینی تغییرات عمده در ساختار کنونی سرمایه انسانی طی دهه آینده، گل‌گهر هیچ نوع سیاستی برای تعدیل نیروی انسانی در جریان این تغییرات ندارد. حتی با در نظر گرفتن شرایط موجود و به‌منظور ارتقای بهره‌وری در شرکت، نیروهایی با مهارت کافی جذب شرکت خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا