اخباربانک و بیمهبرگزیده

بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از پروژه آرش مال

به گزارش صنعت کار، بانک در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از وضعیت پروژه در دست ساخت آرش مال که در مراحل پایانی ساخت است، گفت: این پروژه دارای ویژگی منحصر به فرد است که از جمله آن می‌توان به طراحی بسیار زیبای آن توسط مهندسین جوان بومی منطقه و شاغل در شرکت “انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی” و ورودی بسیار بزرگ و فروشگاه‌های در دسترس مجتمع اشاره کرد.

وی افزود: داشتن واحدهای فروشگاهی در دسترس، طبقات تفریحی، فرهنگی و رستوران‌های بسیار مناسب و بام خیلی زیبا که دارای چشم‌انداز مشرف به کل منطقه آزاد از جمله دریای کاسپین، دشت و جاده مواصلاتی است، از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌باشد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با قدردانی از تلاش‌های برادران “آرش و امین تقی‌پور دهکاء” به عنوان سرمایه‌گذاران جوان دهه شصتی پروژه آرش مال، از این کارآفرینان به عنوان جوانان بومی گیلان، سرحال و شاداب با امکانات موجود داخل نام برد.

بانک از درگاه ایزد متعال خواست به سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران پروژه مذکور خیر و برکت بدهد و علاوه بر آن، هر چه سریع‌تر مراحل ساخت پروژه به اتمام برسد تا مردم و شرکت انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد از مزایای آن بیشتر بهره ببرند.

آرش تقی‌پور دهکاء-مدیرعامل شرکت انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی نیز در جریان این بازدید، حمایت مسئولان دلسوز و حامی از جمله مقام معظم رهبری، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و نیز جناب دکتر محمد ولی روزبهان-رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی که نقش به سزایی در ایجاد انگیزه مضاعف برای اجرای این پروژه داشتند را مایه دلگرمی این مجموعه در زمان تحریم‌های ناجوانمردانه و تورم دانست.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال “جهش تولید” توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: رسیدن به جهش تولید در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار دارد، قطعا می‌تواند راه برون‌رفت از فشار اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران ایرانی باشد و مسئولان باید اقدامات لازم را برای رسیدن به جهش مورد نظر انجام دهند.

گفتنی است که پروژه عظیم تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش مال در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال احداث می‌باشد و در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

این پروژه ۲۲ هزار هزار متر مربع مساحت با ۱۵۰ واحد تجاری و اداری و نیز سالن‌های فرهنگی و ورزشی متعدد در شش طبقه با امکانات بروز و مراکز مختلف خرید مدرن، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری حال حاضر منطقه آزاد انزلی در استان گیلان می‌باشد.

ضمن اینکه بزرگ‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور و استان گیلان در این مجموعه پیش‌بینی شده که شامل یک سالن سینمای تخصصی مطابق با استاندارهای روز دنیا با ظرفیت ۸۰۰ نفر و سه سالن خانوادگی VIP مجموعا با ظرفیت ۱۵۰ نفر می‌باشد که شامل پوشش همایش‌ها و سمینارها و نیز برنامه‌های فرهنگی نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا