اخبارصنعت و معدن

حمایت قاطع کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصمیم دولت برای ساماندهی بازار فولاد

به گزارش صنعت کار، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون تخصصی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل خانه ملت برگزار شد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعامل مثبتی دارد و امید می‌رود که ماحصل این تعامل و هم‌افزایی گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم در ادامه گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت که به دور از مسائل سیاسی و برای رفع مشکلات مردم، فشارها را تحمل می کند و کارها را پیش می برد، تشکر و قدردانی می کنیم.

مهدی طاهری افزود: تصویب شیوه نامه ساماندهی بازار فولاد در دولت، اقدام قابل تقدیری بود که مورد حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و اعتقاد داریم هجمه ها علیه وزیر صمت در راستای جلوگیری از نتیجه بخش بودن اجرای این شیوه نامه است.

وی ادامه داد: تدوین طرح ساماندهی بازار فولاد در مجلس شورای اسلامی به موازات شیوه نامه مصوب دولت انجام گرفته است و با این کار به دنبال پشتیبانی قانونی از اقدام وزارت صمت در این زمینه هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رقابتی شدن بازار فولاد و ایجاد شفافیت دو ویژگی مهم شیوه نامه مصوب دولت برای ساماندهی بازار فولاد است که به صورت همه جانبه مورد حمایت مجلس است.

دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم در ادامه جلسه گفت: شیوه نامه اجرایی دولت برای ساماندهی بازار فولاد اتفاق مثبتی بود و مجلس از این اقدام حمایت می کند.

رضا تقی پور ادامه داد: قیمت فولاد باید منطقی شود و انتظار می رود با اجرای شیوه نامه اجرایی مصوب، زمینه تحقق این مهم فراهم گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا