اخبارصنعت و معدن

میز خدمت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شد

به گزارش صنعت کار، سعید زرندی در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت منطقه 3 (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان) که با حضور مدیران دو معاونت طرح و برنامه و معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها برگزار شد، افزود: بیشتر خدمات وزارتخانه از طریق سامانه‌ها انجام می‌شود و با راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی، مراجعه افراد را به وزارتخانه و سازمان‌های استانی به حداقل می‌رسانیم.

وی گفت: دفتر آمار و فرآوری داده‌ها به صورت مستمر مشکلات و مسایل مطرح شده در میز خدمت الکترونیکی را بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام می‌کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها همچنین گفت: سلامت اداری در همه فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت پیش‌فرض همه اقدامات باید باشد و رؤسای سازمان‌ها باید روی این موضوع حساسیت داشته باشند.

زرندی افزود: تفویض اختیارات وزارتخانه به سازمان‌های استانی نهایی شده و سازمان‌ها باید آماده اجرایی شدن این تفویض باشند.

وی خاطر نشان کرد: وزارتخانه باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت خود را تقویت کند و سایر امور اجرایی را تفویض نماید.

زرندی تصریح کرد: شناسایی گلوگاه‌های بخش تولید و تجارت از دیگر موضوعات مهمی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و رفع این گلوگاه ها را در داخل سیستم و خارج وزاتخانه و سایر دستگاهها دنبال می کنیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها گفت: پیوند نظام بودجه‌ریزی وزارتخانه با برنامه‌ها از دیگر اقداماتی است که مبنای سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: ارزیابی سازمان‌های استانی بر مبنای عملکرد برنامه‌های ابلاغی انجام می‌شود.

 

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا