اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

شرکت های بزرگ معدنی به دنبال نسل جدید وسایل نقلیه

به گزارش صنعت کار، ابتکار ICSV ، اعلام شده در سال 2018 ، همکاری بین 27 شرکت معدنکاری و 19 تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) است که در یک فضای غیر رقابتی برای سرعت بخشیدن به توسعه نسل جدیدی از وسایل نقلیه استخراج ایمن تر، سازگار با محیط زیست و همچنین در حال کار هستند.  به عنوان بهبود ناوگان وسایل نقلیه موجود

هدف نهایی معرفی خودروهای استخراج بدون گازهای گلخانه ای در سطح زمین تا سال 2040 با اهداف اضافی برای به حداقل رساندن تأثیر عملیاتی اگزوز دیزل و در دسترس قرار دادن فناوری جلوگیری از برخورد در اختیار شرکت های معدنی تا سال 2025 است.

این ابتکار توسط یک گروه مشاوره ای مدیرعامل متشکل از هر یک از رهبران معدنچیان BHP ، Anglo American ، Gold Fields و همچنین تولیدکنندگان تجهیزات Caterpillar ، Komatsu و Sandvik هدایت می شود.  اعضای گروه مشاوران در کنفرانس بین المللی معدن و منابع صحبت کردند و گفتند که پیشرفت قابل توجهی در جهت درک آنچه برای تبدیل ناوگان فعلی وسایل نقلیه معدنی به نسل جدید وسایل نقلیه پاک تر و ایمن تر لازم است ، حاصل شده است.

مدیر اجرایی Gold Fields و رئیس گروه مشاوره مدیرعامل ، اظهار داشت: “یک نیاز اساسی برای پیشبرد کار بر روی وسایل نقلیه ایمن تر در معدن وجود دارد ، که دارای مزایای بهداشتی و ایمنی مهمی خواهد بود و به نیاز مبرم از کربن زدایی معدن کمک می کند.

“مشخص شده است كه اقداماتي وجود دارد كه هم اكنون مي توانيم آنها را اجرا كنيم ، اما اقدامات موثرتر ، به مسيرهاي تكنولوژي كه هنوز در حال تحول هستند ، وابسته است.  این بدون شک زمان بر خواهد بود ، اما همکاری صنعت با OEM ها از طریق ICMM بسیار حیاتی است زیرا ما به دنبال این راه حل های بلند مدت ، پایدار و یکپارچه هستیم. ”

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا